Zwangerschapsbroeken!! Help!

Ik vind nergens echt mooie skinny zwangerschapsbroeken.. Help! wie heeft er een goede tip? Wil niet al te dure kopen en zou een witte, licht roze/groene of lichte spijkerbroek ook leuk vinden! Via internet is al zoveel uitverkocht! En vind een broek met een buikband erin wel fijner. Ben benieuwd waar jullie ze vandaan halen!!
 
Ik heb mijn broeken bij h&m weg...
Weet niet of ze skinny hebben, heb ik niet naar gekeken...
Heb zelf 2 lange zomerbroeken en 2 korte broeken er weg...ze hebben ook leuke shirts en jurkjes..ook wat goedkopere leggings trouwens met buikband.
Heb trouwens ook nog 2 jurkjes bij c&a weg gehaald geen positie kleding maar wel heel erg stretch...
En kruidvat heeft/had langere shirts evt. Als jurkje te gebruiken met en legging, komt je buik mooi in uit en is ok stretch
 
Ik vind mamalicious een erg fijn merk! Kep een knalrode en zo een fel blauwe broek! Wehkamp verkoopt ook positie kleding! En prenatal natuurlijk! Ze hebben van mamalicious ook een hele mooie witte skinny volgens mij en zitten super lekker!!
 
Hoii

Ik vind het ook lastig leuke broeken te vinden... Ik heb 1 spijkerbroek en spijkerrok bij de wehkamp gekocht en afgelopen woensdag 1 kaki groene bij de prenatal en 1 blauwe bij de Miss Etam. dir blauwe vond ik best aan de prijs maarja wil toch ook wel een leuke broek hebben.. Verder draag ik jurkjes en rokjes..

Liefs
 
hey meis

h&m heb ik skinny jeans met buikband weg was maar 30 euro! en zit heerlijk. heb daar ook nog 3 leggings weg voor de zomer ook met buikband. lekker hoor die zwangerschapskleding hihi xxx
 
Bij de h&m heb je zoiezo ook skinny spijkerbroeken en bij de c&a hebben ze online ook best veel, meer dan in de winkel. Ik draag ook treggings van vero moda die hebben wel geen buikband maar een maatje groter en met het elastiek onder je buik gaat prima..die zijn er in allerlei kleuren. En gewone stretch jurkjes met bijv een legging vind ik ook heerlijk om te dragen.
 
Bedankt voor jullie tips!! Veel maten zijn toch al wel uitverkocht merk ik... en broeken van h&m zijn inderdaad ook wel erg fijn! Ze hebben helaas geen mooie witte jeans. Die treggings van vero moda kan ik echt niet meer aan, die band zit echt in de weg hahaha. Hoorde dat je een fijne normale broek ook kan laten vermaken, zetten ze er gewoon een band in! En goedkoper dan een nieuwe broek...
 
Terug
Bovenaan