Zwangerschapsbroeken maat 50 gevonden!

Hehe, eindelijk. Het is me gelukt! Vanmiddag in Aken bij C&A eindelijk zwangerschapsbroeken gevonden in maat 50! Overal gaat deze mode maar tot maat 48. Een hele opluchting. Even flink geshopt: 2 broeken, 2 truitjes en 2 vestjes. Alsof het geld op mijn rug groeit! Maar het is zooooooooooooo heerlijk om die buik te zien in die kleding! Wellicht door mijn grote kledingmaat dat mijn buik extra groot is. Ik geniet er met volle teugen van!

Zo, dat wilde ik even kwijt!

Inderdaad, of het nu om maat 50 of 36 gaat, je kleding moet nu lekker zitten en die buik mag geshowed worden toch?!?!?
Je hebt het ook iets vaker aan als normale kleding, omdat je er een beetje minder van hebt dus het verslijt toch wel!!
Geniet ervan!!

Fijn dat je wat gevonden hebt.
Ik ben blij dat ik van mijn vorige zwangerschappen mijn broeken nog heb want alle ingenaaide buiken vallen zo hoog en ik heb nogal een hangbuikje gekregen na 2 zwangerschappen waardoor geen broek uit de winkel goed zit of past.

Yes, heerlijk is dat...ik moet nog shoppen! Is niet helemaal mijn ding, maar het moet nu toch echt, mijn buik past echt niet meer in die gewone broeken (21 wk) Gelukkig heb ik ook nog wat van de andere zwangerschappen, maar na 3 x is dat ook niet veel soeps meer!
Met maten heb ik ook wel een probleem hoor! Ik heb maat 46/48. Officieel kan ik dus nog gewoon bij C&enA, Miss Etam enz. terecht. Vaak is het echter zo dat die grote maten niet echt lekker zitten, en een grotere maat zakt me dan weer van de kont!!!! Echt frustrerend soms!
Geniet maar van die buik..het gaat snel genoeg!

Groetjes Petra

Idd, lastig voor grote maten om te shoppen!

Heb zelf maat 42 en dan merk ik al dat niet alles zomaar verkrijgbaar is! Sommige merken verkopen alleen maar tot maat 42 en daar moet je dan net ff inpassen!

Gelukkig gaat C&A dus groter!

@Sonja, zal wel niet lang meer duren....

Ik heb maat 40, maar ik moet ook goed zoeken naar een goed zittende broek. Het knelt al snel rond mijn buik en een maatje groter zit ik de hele dag mijn broek op te hijsen.

Leggings zitten wel goed, dus hier vaak een jurkje met een zwangerschapslegging.

Terug
Bovenaan