zwangerschapsbroeken zijn warm !!

Hallo,

Heerlijk, voorjaar !!!!
Maar die zwangerschapsbroeken zijn zo warm aan.
Zo`n dikke band over je buik heen.
Het zit lekker, maar zo warm. pff
Om nou voor de laatste 10 weken een andere broek te kopen  ( een zomerbroek)  dat gaat mij te ver.
Gelukkig heb ik via marktplaats wel een korte broek gekocht (   voor maar 3 euro ) en die draag ik dan achter in de tuin, en als het straks echt warm word voor de uitgerekende datum.
Maar verder hoor je mij niet klagen hoor, ik geniet van dit weer.
Laat de zomer maar komen.

Groetjes ......

ik doe ook de band naar beneden. ik vind het zo ie zo niet meer prettig om iets over mijn buik te hebben. behalve t-shirts. en ik heb ook nog zomerbroeken in de kast liggen van de zwangerschap van vera dus dat scheelt ook wel weer. toen was ik in augustus uitgerekent en toen waren zomerbroeken wel erg prettig. kan me inderdaad indenken dat je het nu niet meer zou gaan aanschaffen. zou ik ook niet doen.
nog een paar weekjes....

was van de eerste eind zomer uitgerekend en toen waren ook bijna alle zomerbroeken wat ik kocht met die band Maar het is inderdaad erg warm ja En als je er veel last hebt van de warmte kun je net wat nienke zegt altijd nog die band naar beneden doen
maar inderdaad een koopje zeg voor 3 euro
groetjes mira

broeken voor 3 euro is geen geld, en je kan altijd nog jurkjes of rokjes dragen, ik ben nu 32,2 weken zwanger en me broeken pas ik natuurlijk allemaal niet meer duh, maar me rokjes en jurken zijn allemaal stretch en pas ik nu ook nog, en dan heb ik ook niets op me buik, heeerlijk, en is het nog niet echt te warm daarvoor doe je er een panty onderaan, kost niets en altijd handig om te hebben hihi..

Succes

Groetjes Claudia
mama van Chelsey 2.5 jaar en 32.2 weken zwanger van Devon

Ik kan er soms ook niet tegen die trakke zooi op me buik.

Ik heb van me moeder een linnen broek gekregen die normaal te groot voor me is, en die zit met een touwtje onder me buik.
Maar het mooie weer is begonnen dus een wijdt jukje moet ook lukken.

Mijn buikje is bescheiden en ik ben pas 4,5 kilo aangekomen dus sta er best goed voor!

Groetjes

Hoi,

Ik zit met hetzelfde probleem.
Ben nu 33 weken en heb eigelijk geen zomerbroeken of shirts.
Wel een lekkere jersey broek 3/4 met een elastische band die heeeeeel ver uit kan rekken en verder veel stretch jurkes op een katoenen legging. Een legging kost niet zoveel en gewoon een maatje groter gekocht en de jurkjes had ik al, maar zit veel rek in.
Als ik thuis blijf en de deur niet uit hoef loop ik nu veel in een trainingsbroek met een t-shirt van mijn man. Niet heel flateus, maar zit zoveel lekkerder dan die strakke dingen.
Ga voor die paar weken echt niks nieuws kopen. Heb alleen wel een pyama voor in het ziekenhuis gekocht, hahahaha. Leuk shirt met bijpassend capribroekje.

Nog even....... en hopen dat de overtollige kilo's snel verdwijnen zodat we onze eigen kleding weer aan kunnen. Het wordt gelukkig jurkjes-weer en wijde blouses zijn in

Evelien mv Dylan en 33 wk zwanger

Terug
Bovenaan