zwangerschapsbroeken zonder aanzetstuk?

Hoi allemaal,
Ik pas haast niet meer in mijn gewone broeken en ben gaan kijken naar zwangerschapsbroeken maar kan ze alleen maar vinden met zo'n aanzetstuk dat over je hele buik gaat. Ik vind dat te warm in de zomer, hebben jullie nog leuke zomerbroeken gezien zonder zo'n aanzetstuk? Ik heb gekeken bij MissEtam en bij H&M.
Alvast bedankt!
Marijke
11+5

Misschien bij V en D, of Noppies of prenatal?

Ik heb nog broeken van de vorige zwangerscap. Wel met aanzetstuk. Heb voor de zomer jurken gekocht en t shirts. De rest had ik nog.

succes, gr linda

Marijke, ik heb toevallig vanmorgen bij Prenatal een broek gekocht zonder aanzetstuk. Het is een driekwartbroek en helemaal stretch, de rand komt ongeveer halverwege je buik maar rekt zo mee dat dat niet storend is. Misschien kun je daar eens kijken, hij was nog betaalbaar ook .

Groetjes
Bibi

Hoi Bibi,
Ja ik ben ook op 20 december uitgerekend!
Bedankt voor de tip over de broek in Prenatal, daar ga ik dit weekend zeker naartoe! Hoeveel kostte die van jou?
Groetjes
Marijke

Hoi Marijke,

Leuk, wij lopen echt precies gelijk. Ik moest echt op broekenjacht want ik krijg al echt een buik. De broek bij Prenatal kostte 30 euro, dus dat viel me mee. Het is wel een zwarte, niet echt een zomerkleurtje, maar met een fleurig shirt ofzo kan het best. Ik ben allang blij dat ik een broek gevonden heb. Die broeken met een aanzetstuk zitten ook niet lekker, het aanzetstuk is wel zacht en rekt goed mee, maar 9 van de 10 keer is de rest van de broek echt anti-stretch en dat snijd dan zou aan de onderkant van je buik als je gaat zitten, niet fijn dus. Ik had van mijn vorige zwangerschap ook nog een broek zonder aanzetstuk en die is wit, dus ik heb er in ieder geval nu twee.
Nu nog een korte broek, pffffffff. Mocht je iets vinden, dan hoor ik het graag.

Groetjes
Bibi

Hoi Marijke,

Ik hoor eigenlijk op het oktober forum, maar wilde toch even reageren. Op wehkamp heb je hele leuke broeken voor niet te veel geld zonder zo'n aanzetstuk. Ik heb dadelijk midden in de zomer zo'n lekkere hoogzwangere toeter, dus voor mij was dat ook erg belangrijk.
Als je de reviews bekijkt, en deze zijn positief, kun je ervan uit gaan dat de broek ook wel lekker zit (is in ieder geval mijn ervaring)

gr. Peet
(23+6 wk)

Hoi Petra,

Bedankt voor de tip, ik had helemaal niet aan Wehkamp gedacht. Ik heb er net al een leuke spijkerbroek op gezien, die ga ik zeker bestellen.

Bibi, ook een tip voor jou dus!

Groetjes
Marijke

Terug
Bovenaan