Zwangerschapsbroeken

Een vraagje aan de ervaren moeders onder ons: ik ben toe aan zwangerschapsbroeken, welke merken zitten lekker en zijn ook nog een beetje leuk? Weet iemand een website waar tweedehands veel te vinden is? (Marktplaats, Ebay en het prikbord van Zeelandnet ken ik natuurlijk al : ) )

Ben benieuwd!

Liefs,

Zeeuws Meisje

Ha, hier een (verveelde en wachtende) maart-mama.

Allereerst: gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik weet geen website met 2e hands broeken, maar ik heb goede ervaringen met de broeken van C&A. Vallen goed, lekker lang (voor mij wel handig) en niet absurd wijd (handig, ik heb namelijk maatje 36 extra lang en de meeste zw.kleding 36 is onwijs breed).

C&A is ook niet te duur. Truitjes: ik zweer bij H&M.

Fijne zwangerschap.

Ukkie26, vandaag 39w2d

Hey,

Bij m'n eerste zwangerschap heb ik nieuwe kleding bij Miss Etam en bij Wehkamp gekocht. Ben namelijk niet zo passerig. Ze hebben bij Wehkamp ook wat van C&A. Gewoon even uitproberen. Met H&M heb ik geen ervaring. Die zit niet in Goes maar wel in Vlissingen, dus misschien voor jou wel interessant. En het prikbord, daar had ik nog niet aan gedacht, hahaha. Ik heb geen ervaring met 2e hands zwangerschapskleding.

Succes!

Groetjes uit Zuid-Beveland!

bij de vorige zwangerschappen ging ik veel naar promiss. Nu hebben ze de positiekleding niet meer in alle winkels dus ben ik uitgeweken naar de miss etam. Hebben ze tegenwoordig ook leuke dingen voor een leuke prijs. Miss etam outlet heeft soms ook leuke dingen, moet je wel tegen aan lopen.

Claudia

Ik vind zelf die broeken met zo'n ingezet voorstuk het lekkersste zitten. Als je aan het eind ben zit dat lekker over je hele buik. Lijkt wat meer steun te geven. Alleen het nadeel is dat je altijd langere t-shirts moet nu de mode korter en strakker is, anders zie je dat ingezette stuk en dat vind ik lelijk

Heb van de week 5 broeken, 1 korte en een zwembak via marktplaats gekocht voor 20 euro. Je ziet wel dat het gedragen is maar niet echt oud ofzo. En het is mijn laatste dus waarom dure nieuwe kopen. koop wel een leuk net setje.

T;shits koop ik altijd gewoon een maatje groter. ik hen normaal 36 dus kan makkelijk een maatje groter vinden. En vestjes en blousen gewone maat en die draag ik dan open. daarna kun je ze weer dicht dragen.

Heb vandaag voor het eerst een zwscapsbr aan. Zit lekker.

gisteren mijn verjaardag gevied met gewonen kleren en ze konden het zien.Nu is het dus overal bekend

Terug
Bovenaan