Zwangerschapscoach

Post van de kraamzorg, ik ben ingeschreven en heb zowaar een zwangerschapscoach toegewezen gekregen...zou het na 2 kinderen nog nut hebben?

Wie heeft er ervaring?

hier ook nog nooit van gehoord. geen idee oo kwat ik me erbij moet voorstellen want ik heb eerlijk gezegd zoiets van: ik zie wel hoe deze bevalling loopt! niemand kan vertellen hoe een bevalling loopt, aangezien t altijd anders is. je kan tips krijgen, maar ik denk dat ik na 2 bevallingen wel weet hoe mijn lichaam werkt (na 3 cm gelijk de vliezen breken en t bad in. dan ben ik een paar uur later bevallen)

ik ben benieuwd wat zo'n coach inhoud???!!!

liefs, do

Volgens mij had het niet echt te maken met de bevalling maar wel met de planning voorbereidingen. Hoe doe je je inkopen. Wat moet je kopen. Wat zijn wel goede en geen goede spullen om te kopen. En voor als je vragen hebt over het verloop van de zwangerschap en de kraamtijd. De bevalling zelf wordt niet veel over gezegd, dat is het terrein van de verloskundige.
Dat maak ik tenminste op uit de folder.

ik heb er wel van gehoord maar wat het nu precies inhoud? Het lijkt me niet dat er iemand je gaat vertellen wat je nu wel of niet moet doen in de zwangerschap :p.
Dat weet je zelf wel het beste na 2 zwangerschappen.
Ik weet dat elke zwangerschap anders is maar als je naar je lichaam, je hart en de verloskundige luistert dan komt alles goed.

nou, spullen kopen... er zijn zo veel van die lijsjtes.
bij mn eerste zwangerschap heb ik alles gekocht wat op dat lijstje stond. bij de 2e kocht ik al minder omdat ik wist dat ik de helft niet nodig zou hebben.
nu hoef ik bijna niks te kopen, alleen maar wat kleertjes en mn kraampakket.
klossen moet ik ook gaan regelen want wil t liefst thuis bevallen in mn nieuwe huis.
(ik maak geen geluid met mn weeen of tijdens t persen dus tis niet zo dat mn buren me zullen horen haha)
ben van de eerste in t kraamhotel bevallen, bij de 2e in t ziekenhuis en dan nu thuis... dan hebben we alles gehad whahahaha

ieder voor zich natuurlijk, maar na mijn idee is het dan onzin om een coch in te huren.

liefs, do

Terug
Bovenaan