zwangerschapscurcus

Hey meiden,

Afgelopen dinsdag was ik bij de vk en die vroeg me of ik nog een curcus ging doen.
Ja dat wist ik nog niet, omdat ik de avonden in de thuiszorg werk vind ik het niet tof om nog een extra avond van huis te zijn daarvoor.
nu kwam ik via de site van de vk terecht bij yoga voor zwangeren en dat kon ook op een ochtend en dan ook toevallig nog de ochtend dat die kleine naar het schooltje is ideaal toch!
In mijn eerste zw-schap heb ik gym gedaan maar dat vond ik niet zo bijzonder.
De yoga mag ik 1 of 2 lessen proberen en dan beslissen.
Het lijkt me wel wat.
Maar gaan jullie een cursus doen?

gr louise

Zwangerschap zwemmen. Dat mag ook al vanaf nu. Eerste x ook al geweest. Haha sta je daar dus allemaal dikke buiken en zelf ben ik nog zo plat als een dubbeltje.hihi. Maar het is een aanrader erg lekker en ontspannend.

Gr. Tamjo

bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook yoga gedaan, was inderdaad best ontspannend, maar ik heb er tijdens de bevalling helemaal niks aan gehad. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen hoor, sommigen hebben er wel veel baat bij.
Maar het is altijd leuk om met een stel dikke buiken bij elkaar te zijn.
En keuzes genoeg tegenwoordig.
Ik zelf weet nog niet of ik iets ga volgen van een cursus en zo ja dan welke, ben er nog niet uit, maar ik heb nog ff de tijd om erover na te denken.

Succes met je keuze!
P.

ik ga vanaf oktober zwangerschap zwemmen en vanaf 28weken zwangerschap ga ik naar puf-les hahaha
daar krijg automatisch een seintje voor van mijn vk.

ben benieuwd, heb er wel zin in!

Hey,

Ik zwem altijd met de kinderen en dat blijf ik doen, misschien ga ik ook zwangerschapszwemmen doen, heb ik bij de eerste gedaan, maar is meestal in de avond en dan ben ik veel te moe!
Ik heb verder geen behoefte aan een echte cursus, lijkt me zo super genant om met z´n alle te zitten puffen,,hhaha
Het is ook iets natuurlijks, vrouwen doen het al 100de jaren zonder cursus, dus ik houd het bij wat lichaamsbeweging!!
Veel succes met je keus!
Liefs

hooooi,
ben momenteel zwanger van de 3e, ik heb bij de andere 2 ook geen zwangerschapscursus gedaan, dus bij deze ook niet.........ik ben er 2x heengeweest bij de eerste zwangerschap, (was een cursus van ICARE), maar (sorry dat ik het zeg) daar zaten een stelletje mutsen bijelkaar, die zo ontzettend aan het zeuren waren elke week.......de één had daar last van de ander daarvan...........ging op een gegeven moment nergens meer over..........toen had ik het wel gezien! (ik bedoel een zwangerschap moet iets moois zijn; geniet! ipv continue te zeuren/zemelen) en net wat MJ zegt, het is ook iets natuurlijks, vrouwen doen het al 100de jaren zonder cursus!
ik heb beide kinderen zonder cursus gekregen dat ging prima! maar goed iedereen moet zelf weten wat hij doet!
succes!
claudia

Terug
Bovenaan