Zwangerschapscursus/Borstvoedingcursus

Wie gaan er allemaal voor de Zwangerschapscursus en/of Borstvoedingcursus?

Ik start maandag 16 januari met de zwangerschapscursus en volg 2 avonden borstvoedingcursus.

En jullie?

Ik heb afgelopen maandag mijn eerste uurtje zwangerschapscursus gehad. Nog 7 weken te gaan. Bij mijn vorige zwangerschap had ik gekozen voor een mensendieck zwangerschapscursus, deze was mij niet zo goed bevallen. Nu dus maar gewoon zwangerschapsgym. Ben benieuwd hoorde dat we straks ook nog info krijgen over draagdoeken, dat vind ik wel heel interessant.
Ik ben er nogsteeds niet uit of ik borstvoeding wil gaan geven als ik beslis dat ik dit wel ga doen wil ik daarvoor toch nog een keer naar cursus toe.

liefs

Ik volg sinds 2 weken zwangerfit. En heb afgelopen maandag een info-avond gehad over borstvoeding.
Binnenkort nog een avond gepland staan het bevallen en alles wat daarbij komt (vanuit kraambureau)

xx

Wij gaan ook naar de 2 avond durende borstvoeding cursus. En verder doe ik 1 x pw zwemmen. Heb Geen cursus bevallen denk dat ik daar al te laat mee ben met inschrijven.en beval in het zkh daar zeggen ze wel wat k moet doen.. nog zoon 3 maandjes
dan is het zover voor onze club.

Terug
Bovenaan