Zwangerschapscursus => wat trek ik aan?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Inmiddels alweer 26 weekjes zwanger, en vanavond al mijn eerste zwangerschapscursus, maar wat kan ik nu het beste aantrekken? Zou ik me daar om kunnen kleden? En moet ik ook schoenen aan? Ik heb echt geen idee...

Kunnen jullie me helpen?

Bedankt!!!!!!!!!!!!!

Liefs José

Tot mijn verbazing was er bij mijn cursus geen mogelijkheid om me om te kleden. Ik weet niet hoe dat bij jou is, je kunt thuis alvast je kleding aan doen voor de zekerheid.  In elk geval is het fijn om een soepele (sport)broek en een t-shirt aan te doen. Je kunt dan nog een trui aan doen die je als je het warm hebt uit kunt doen. Bij ons was het zonder schoenen, maar ik doe dan ook yoga ipv gym.

Heel veel plezier!

Hoi,

Ik ben vorige week voor het eerst naar zwangerschaps gym geweest. Er werd ons aangeraden lekker zittende (niet knellende) kleding aan te doen.
Ook moesten we een badlaken meenemen, die leg je dan over het   "oefenmatje", wel zo hygienisch.
Je gaat er trouwens niet van zweten hoor, het is vooral leerzaam en gezellig.
Wij hadden tijdens de oefeningen de schoenen uit.

Groetjes Gea

Zooooooooo...

Gisteren mijn eerste les (zwangerschapsgym). Ach ik heb maar gewoon een zwangerschapsbroek aangedaan met een shirt dat lekker meerekt. Het was gezellig, eigenlijk hebben we alleen een voorstel rondje gedaan, en daarna nog een soort dans oefening, volgende week zullen we wel meer doen. Ik had m'n eigen schoenen aan, en inderdaad, als je oefeningen gaat doen, zul je wel gewoon je schoenen uit moeten doen.

Bedankt voor jullie tips!

Liefs José 26wk 1dag zwanger

dit is ons derde beebje maar ik heb geen ideen waneer de zwangerschapsgym begint.
ben ook 26 week,maar heb nog geen bericht gekregen.
heb er wel erg veel zin in.

maar een joggingbroek en een lekkere losse trui of t-shirt is het lekkerst.
en het was bij de andere 2 ZSG gewoon op sokken.

ik ga vanavond voor het eerst naar Yoga. In de brief staat makkelijke kleding, groot badlaken en een extra vest of plaid.
heb er erg veel zin in, ben benieuwd hoe het vanavond is.

Terug
Bovenaan