Zwangerschapscursus... maar welke?

Weten jullie al of jullie een zwangerschapscursus gaan volgen? De vorige keer heb ik de traditionele pufcursus gedaan en, mwah, ik vond het niet zo geweldig. Kwam ook omdat de club niet zo leuk was trouwens.
Ik denk er over om nu yoga te gaan doen, maar er zijn zoveel cursussen en clubjes dat ik een beetje door de bomen het bos niet meer zie.

Hebben jullie al rondgekeken?

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap een cursus bij de cesartherapie gedeeltelijk gevolgd. Gaat voornamelij over houding etc. Ik vond het erg leuk, moest helaas stoppen ivm vroegtijdige weeen.
Nienke

Ik heb bij de 1e geen cursus gevolgd en ben nu ook niet van plan om een cursus te gaan volgens.
De 1e bevalling heb ik ook goed doorstaan, dus ik ga er van uit dat ik deze ook wel weer zal redden.
Ik hou zelf niet zo van die groepsdingen.
Wel heb ik toen bij de vorige zwangerschap info gehad over de cursus samen bevallen, dan ben je maar met 4 koppels in huiselijke kring, maar dat vond ik errug duur en dat wordt ik het geld nu ook weer niet waard.

Liefs marielle

geen idee wat ik ga doen,ik denk toch maar weer zwemmen,dat deed ik de vorige keer ook,da,s wel lekker gewichtloos in het waterdrijven,met een dikke buik.

groetjes

Hi, Ik ga samen met mijn man de cursus Samen bevallen, doen. Het is mijn derde en bij de eerste heb ik een reguliere zwangerschapsgym gedaan en daaraan had ik genoeg, maar omdat dit de eerste van mijn man is, is het erg leuk om nu samen een cursus te doen. Deze cursus wordt btw in heel Nederland gegeven.
De keuze uit verschillende cursussen is idd heel groot. Ik zou om mij heen vragen wat anderen aanbevelen. Ik denk dat het heel bepalend is wat voor persoon de cursus geeft.

x Taraneh

ik ga waarschijnlijk zwangerschapsyoga doen.. even helemaal tot rust komen. Ga met een vriendin, dus het kan ook gewoon heel hard lachen worden ;)
Vindt het wel fijn om even 1 avond in de week met de baby bezig te zijn, vooral omdat ik er al 1 heb rond lopen!

x

Terug
Bovenaan