zwangerschapscursus?

Hoi
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of jullie ook een zwangerschapscursus of iets dergelijks gaan volgen, en zo ja hebben jullie dan al een idee van wat voor soort?
Nadat onze verloskundige ons wel aanraadde om iets te gaan volgen, ben ik wat gaan speuren. Maar ben er nog niet uit, dus was eigenlijk wel benieuwd naar jullie meningen.

Groetjes,

Hoi hoi,
Ik ben op dit moment elke week aan het zwemmen speciaal voor zwangere vrouwen. Erg ontspannend is dit!
Ook ga ik nu een cursus Zwanger en in vorm volgen. Dit is wel mijn tweede zwangerschap maar waarschijnlijk mijn laatste omdat ik een tweeling krijg vandaar dat ik alles bewust mee wil maken en er heel veel energie in wil stoppen!
Ook heb ik zo een beetje tijd voor mezelf en de baby's!
Groetjes Loes

Hoi,

Ik ga de cursus ontspannen zwanger volgen, van de thuiszorg is dat. Van de ene kant heb ik zoiets van iedereen kan bevallen dus zonder cursus zal het uiteindelijk ook wel lukken, maar het is toch fijn om tips ettc te krijgen om de weeen op te vangen.

groetjes
Jadeje

Bij mijn 1ste heb ik ook geen cursus gevolg en dat ga ik nu dus ook niet doen. Mijn VK heeft er tijdens mijn bevalling niets van gemerkt dat ik geen cursus gevolgt had. Dat is ook de reden dat ik het nu weer niet ga doen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er geen zin in heb. Wil wel gaan zwemmen af en toe.

Succes met het zoeken naar een passende cursus voor jou.

Liefs

Hai!
Ik ga volgende week beginnen met zwangerschapszwemmen en zwangerschapsyoga. Ik vind het wel fijn om  een beetje te weten hoe ik zou kunnen ontspannen tijdens de bevalling en ik vind het leuk om andere zwangere vrouwen te ontmoeten.

Hoi,

Ik ga een cursus volgen via de thuiszorg. Bij mijn eerste kindje heb ik dat ook gedaan. Bij de tweede en de derde niet maar nu doe ik het wel weer. Ik vind het gewoon leuk om andere zwangere vrouwen te ontmoeten en om dan samen te kletsen over alle dingen die ons bezig houden.

Petra

Hoi,

ik volg zwangerschaps zwemmen en  ik start in september  een zwangerschap compleet cursus van de thuiszorg. Ik heb me ervoor ingeschreven omdat het mij gewoon leuk leek.
Zwangerschaps zwemmen is een combinatie van inspannen en ontspannen door middel van zwem-oefeningen in het water en het voelt erg nuttig.

suc6 met je keuze!

Hoi allemaal
Ik heb mij opgegeven voor een curcus zwangerschapsyoga. Ik heb moeite om mij te ontspannen en sinds ik zwanger ben slaap ik ook nog eens slecht. Ik hoop dus wat aan deze cursus te hebben. Eind deze maand heb ik mijn eerste les.
Groetjes nurse

Terug
Bovenaan