zwangerschapscursus

Hoi iedereen,

Ik heb me net ingeschreven voor een zwangerschapscursus. Ben benieuwd wat je daar allemaal te horen krijgt.

Nog meer mensen die zich hebben ingeschreven, of al ervaringen met een cursus hebben?

Liefs
Yvonne

Hoi,
Ik heb me ook aangemeld voor een zwangerschapscursus. Voor mij ook de eerste keer! Ik ben ook erg benieuwd! Welke cursus ga je doen? ik ga samen met mijn man de cursus samen bevallen doen. Hierover heb ik van een vriendin gehoord, die deze cursus zelf ook heeft gevolgd, dat zij en haar man er veel aan hebben gehad.

Liefs
Rosan

ik weet nog niet wat ik wil doen, vind het moeilijk wil best informatie krijgen maar niet dat ik en mijn partner elkaar wazig aan zitten kijken van wat doen we hier hihi!dat hebben we nogal vaak nl, moeten jullie niet negatief opvatten hoor!sommige mensen gaan er wel heel erg in op vinden we.maar dat is met veel dingen zo toch?
groetjes

Hoi,
Ik heb me ook ingeschreven voor een zwangerschapscursus. Leek me welhandig omdat dit mijn eerste zwangerschap is.
Ik denk dat je zonder cursus ook prima kunt bevallen, hadden ze vroeger tenslotte ook niet en toen kwamen de kinderen ook gewoon ter wereld.Maar het leek me wel fijn om voor mijn gevoel een beetje voorbereid te zijn en dan zie ik wel hoe ik die bevalling doorkom, haha.
Liefs Maartje

Hoi,

Ja er is inderdaad zoveel keuze omtrent de cursussen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de cursus via amstelring die heel saai zwangerschapscursus heet. Dit is 1 x met partner en verder voor jezelf.

Liefs
Yvonne

Hallo,
Ik ga ook voor de 'gewone' zwangerschapscursus. Heb wel van verschillende kanten gehoord dat ze 't niet nodig vonden dat 'aanstellerige' gepuf met z'n allen. Maar daar was er ook weer 1 op terug gekomen. Ze kon de ademhaling totaal niet onder controle krijgen tijdens de bevalling. Had de verloskundige nog gezegd, Heb je toch geleerd op de zwangerschapscursus?! Dus die baalde toen wel.
Ga er gezellig samen met een vriendin heen, die scheelt maar een paar dagen met mij, gezellig!! :)

Liefs

Terug
Bovenaan