Zwangerschapscursus?

Hey dames,
Ik ga vanavond voor de 1e x naar 'pufcursus' ik doe een zwanger compact cursus= 5x en een x is het partner avond...dan mag manlief mee komen puffen;) hihi
Ik ben super benieuwd hoe ik t ga vinden!

En jullie?? Wie gaat er een cursus oid doen en wat voor een?

Liefs el

veel plezier vanavond! ben benieuwd wat je ervan vind ;) ik ga geen cursus doen... Ik geef er niets om, en zie het mezelf ook totaal niet doen haha dus tja dan gaat het weinig uithalen denk ik ;')

veel plezier, ik ga ook geen cursus doen, ik zie mezelf dat ook niet doen en volgens mij moet ik dan de hele tijd lachen en dat helpt natuurlijk ook niets.
ik ga er vanuit dat ik op het moment van bevallen wel weet wat ik moet doen en dat mijn lichaam ook wel weet wat hij moet doen.

veel plezier meid... hier ben ik van de 2e keer zwanger en toen heb ik een keer cursus gedaan maar vond het weinig aan hebben achteraf... dus zonde.. en ik vind dat je het op een gegeven moment wel weet hoe en wat...

Het is mijn derde zwangerschap...dus ga ik zwgym doen deze keer. 1e keer was het yoga niet mijn ding, 2e keer niks gedaan nu aan het gymen...goed voor de sociale contacten en leuk om al die dikbuiken bij elkaar te zien en even alle ongemakken te kunnen delen toch.
veel pezier

En? Hoe vond je het? Ik weet zelf ook niet of het nou belangrijk is om te gaan. Het is voor mij de eerste, dus alles is zo nieuw.
Ben benieuwd wat je ervan vond.

Ik vond het wel geslaagd. Leuk om met elkaar te kletsen hoe het bij iedereen gaat & je krijgt veel handige praktische tips voor tijdens en ook na de bevalling. Qua puffen, omgaan met pijn en ook oefeningen voor na de bevalling:)
En niet onbelangrijk: manlief moet er de 4de les ook aan geloven...en hoop dat ie dan ff met z'n neus op de feiten wordt gedrukt...volgens hem is t nl allemaal een makkie;)

Terug
Bovenaan