Zwangerschapscursus

Weten jullie al welke zwangerschapscursus jullie willen doen?
Ik twijfel heel erg.....Bij de 1e heb ik yoga gedaan. Heel fijn, lekker uurtje met je buik, ontspannen en voorbereiding op bevalling. Nu heb ik behoefte aan actie, dus dan zou zwangerfit wel iets kunnen zijn. Maar ja....daar heb je het weer niet over de bevalling. Maar heb ik dat wel nodig.....heb het gevoel dat ik na de 1e bevalling wel wete wat er gaat gebeuren. Maar misschien is dat wel niet zo.

Ik ben heel benieuwd naar jullie overwegingen....

Hoi mamaL, ik heb net als jij bij de eerste een yogacursus gedaan en ben nu net met zwanger&fit bij de sportschool begonnen. We krijgen idd geen info over bevallen. Je bent gewoon lekker bezig met je lijf. Ik vind het prima zo!

Hey MamaL,
Net als jij en Kaatje123 heb ik tijdens de 1e zwangerschap op de sportschool fit2mama gedaan.
Tijdens deze cursus kwam (1 malig) een verloskundig langs met info en tips.
Misschien is dat iets voor je . . . .
Succes met je keuze en je zwangerschap!

Hoi,

Ik heb me opgegeven voor samen bevallen. Dit omdat ik nog wel eens een paniek persoon kan zijn en dat ik niet altijd alles onhou. Daardoor leek het mijn handig dat mijn vriend mee zou gaan met zo cursus en dan wordt hij er ook bij betrokken.
Ik begin 24 mei en dan 9 keer geloof ik.

Heb me gister opgegeven voor 100% zwanger. De startdatum is nog niet bekend. Het begint als het goed is rond je 28e week zwangerschap. Ben heel benieuwd het is allemaal nieuw voor mij.

Ik ga al een tijdje naar zwangerschapszwemmen, echt lekker. Niets moet en alles mag. Als je geen zin hebt om hard te zwemmen dobber je er lekker achteraan ;)
Donderdag ga ik beginnen met zwangerschapsyoga. Eerst een proefles om zeker te weten dat het niet te zweverig is en ik er echt iets aan heb.

Ik twijfel nog...heb me er ook nog niet heel erg in verdiept eiglijks.
K ga strax eerst genieten, dan nog een keer genieten en dan is t vast wel de laatste dag van de vakantie, dus nog een keer genieten ;)
En als k dan weer thuis ben, wil ik denk k iets richting de yoga ofzo gaan doen. K ben heel zweverig typje (NOT) maar wel heel veel interesse in dat soort dingen...Ik sport normaal ook niet, en zie me daar nu ook nog niet mee beginnen.
Denk dat t druk genoeg wordt met de verbouwing, verhuizing en bruiloft...tussendoor mediteren en echt tijd voor mezelf is dan misschien wel ff goed...
Maar, ik moe nog eerst goed me huiswerk erover doen...

Ik heb bij de eerste samen bevallen gedaan (of anders bevallen...weet het niet meer precies). Ik denk dat ik nu lekker niks doe...ga vanaf mei m'n werkdag wisselen en dan kan ik met m'n eerste lekker babyzwemmen...

Terug
Bovenaan