zwangerschapscursus

hey meiden,

waarschijnlijk is er al een topic hierover geweest, maar hebben jullie je al aangemeld voor een cursus?
ik las dat sommige meiden zwemmen willen doen.

zijn er ook andere meiden die op gym gaan of andere vorm van voorbereiding? voor mij is dit mijn eerste kind en weet totaal niet wat ik kan verwachten. weet ook niet of het nodig is.
qua conditie sport ik nog en loop ik elke dag met de hond. in het weekend voorlopig nog best lang.

ben nu bijna 15 weken en heb me inmiddels aangemeld voor de kraamzorg. tegen bijna iedereen gezegd dat ik zwanger ben. zo leuk om het te vertellen.. ik merk ook dat ik helemaal straal als ik het vertel. zo happy!!
en merk dat ik iets dikker begin te worden.
en gisteren was ik aan het twijfelen of ik de baby voelde of niet.

hebben jullie de kleine (kleintjes) al gevoeld? en hoe voelt dat?

o, ja nog 1 vraagje. de besloten groep op fb is toch van carolasnoeren? ik hoop dat er maar 1 is, want ik had haar een mailtje gestuurd om mij aan te melden. maar denk dat ik dan eerst vrienden met haar moet worden of fb of niet?

straks heb ik een teamuitje van mijn werk. ik weet nu al dat ik niet mee mag doen met de activiteit, weet alleen niet wat ze gaan doen..hoop dat de zon vanmiddag kan schijnen, kan ik lekker van de zon genieten.

liefs diaan

hey meid

ik ga idd zwemmen, ze zeggen dat het beter is om daar nog iets naast te doen, maar denk niet dat ik dat ga doen hoor. ik zie mezelf nou niet bepaald bij zo'n pufcursus zitten haha.

leuk dat je de baby gevoeld hebt! ik voel alleen wat geborrel van binnen, maar kan nog niet met mn hand op mn buik wat voelen zeg maar. maar dat komt ook omdat de placenta aan de voorkant ligt. ben nu 17 weken.

en je kunt gewoon een vriendschapsverzoek sturen hoor via fb naar carola dan kan ze jou een verzoek sturen voor de besloten club

ik hoop ook dat de zon nog gaat schijnen vanmiddag! tis hier erg bewolkt nu

xxxx

Heey

Ik ga wel cursus doen, omdat ik astmatisch ben en ze dus ook ademhalingstechnieken gaan behandelen en oefenen...heb niet zo'n zin in een aanval tijdens bevalling...
Anders was ik ook gaan zwemmen.
Voor mij is het ook de eerste dus ook geen idee wat ik ervan moet verwachten...

Liefs Cloewja (nov)

Hey Diaan,

Ik zwem ook graag maar ook mij is aangeraden om er gym of yoga naast te doen. Vind de ademhalingstechnieken wel belangrijk en daarnaast doe je vaak leuke contacten op. Ga me er eerdaags eens in verdiepen wat ik wil.

Als ik mezelf hoor vertellen dat ik zwanger ben grijns ik van oor tot oor. Ben zo trots! Leuk is dat he, en dan die leuke reacties!

Veel plezier vandaag. Hoop dat het nog een beetje weer wordt.

Groetjes,
Annet

Ik voel mn ukkie al een week of 2, bij mn eerste zwangerschap met 16 weken. Kan zeker hoor maar over een paar weken worden de schopjes heftiger, leuk!

Ik ga Zwanger Fit doen, wordt gegeven voor mn bekkentherapeute en aangezien ik last heb van mn bekken is dat wel zo verstandig. Yoga is ook fijn, met name voor de ontspanning en voor de ademhalingsoefeningen.

Fb is idd besloten en je kunt eerst carola een vriendschapsverzoek sturen en dan komt t goed!

Hoi hoi,

Ik wil ook gaan zwemmen, maar even overleggen met fysio! Vorige keer cursus samen bevallen gedaan en daar heb ik hele leuke vriendinnen aan over gehouden met baby's in dezelfde leeftijd!
Ik voel de kleine nog niet, maar ben nu ook 13 plus weken zwanger. Nog een beetje te vroeg. Maar ik kan zeker niet wachten tot het zover is :)

Veel plezier vandaag!

Terug
Bovenaan