Zwangerschapscursus

Hoi dames,

Wie van jullie gaan er allemaal een zwangerschapscursus doen?
Ik heb me vandaag opgegeven voor zwangerschapsgym welke in februari begint. (10 lessen in totaal waarvan 1 dubbele met partner).

Ben benieuwd of ik elites aan gaat hebben met de bevalling ;)

Gezellig. De vorige keer heb ik de cursus samen bevallen gedaan. Was voornamelijk gezellig en heb er leuke contacten aan over gehouden
Tijdens de bevallig had ik er niet veel aan eigenlijk. Meer standje automatisch. Maar had het ook vrij makkelijk. Was wel nittig vond ik, zo'n cursus. En grzellig dus

We hebben bij onze zoon aan yoga gedaan en dat vond ik altijd een heerlijk moment voor mezelf en baby. Na de zwangerschap bij dezelfde docente babymassage gedaan. Ook weer heerlijk ons momentje!

bij dimitry heb ik zwamgerschaps gym gedaan
en bij rosaley heb ik yoga ik moet eerlijk zeggen dat ik yoga veel prettiger vond en helemaal niet zweverig zo als ik eerst dacht.
je kan je lichaam beter onder controle houden en pijn weg te krijgen door bepaalde soorte ademhalingen
en je heb op zo momend echt veel meer contact met je baby

Bij de eerste heb ik ook zwangerschapsgym gedaan,erg leuk en ook wel nuttige tips gekregen.

Dit keer doe ik aan zwangerschapszwemmen, verder ga ik geen cursus doen, meeste weet ik nog van de vorige.

Veel plezier iedereen met de crsussen

Bij de eerste heb ik Yoga gedaan, was erg nuttig, aangezien ik nogal onrustig/druk ben van me eigen. Kon moeilijk ontspannen, maar ik gebruik de oefeningen nog regelmatig.

Ik fitness nu nog maar 1keer per week en die bieden ook een zwangerschapscursus aan. Het jammere is alleen dat die het dubbele kost (9 lessen) van wat ik nu per kwartaal betaal.
Ik ga het niet doe, vind het te duur en het meeste weet ik nog van de vorige keer.

Terug
Bovenaan