Zwangerschapsdagboek invullen

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb een beetje gekke vraag maar ik kom er niet uit. Ik ben nu 7 weken en 6 dagen zwanger. Moet ik dan week 7 of week 8 invullen in het zwangerschapsdagboek?</span></p><p>Erg bijzonder om voor het eerst een hartje te zien kloppen. Dat maakt het toch een stukje “echter”.</p><p> </p>

Ik wist het eigenlijk ook niet.. uiteindelijk zo ingevuld dat bij 7+6 ik in week 8 van mn zwangerschap zit.. dus week 8 ingevuld... 

Lijkt me ook, als je 7 weken bent zit je jn week 8 namelijk. Maar verschillende zwamgerschapssites halen dit door elkaar  dus in je boek kan het ook anders geteld zijn. Denk dat jebhet wel kunt opmaken door naar de eerste en laatse week in het boek te kijken. 

Ik heb geen boek ingevuld, maar had wel altijd problemen met kijken welke week ik was als ik wilde kijken hoe mijn kleintje zich ontwikkelde haha. Ik keek dan altijd wat de laatste week was, dus weet niet of het een voor ingevuld (qua weken) zwangerschapsboek is, maar misschien kun je kijken of het tot 40 of 39 (of 42/43) gaat?

Terug
Bovenaan