Zwangerschapsdagboek

Hoi!

Hebben jullie nagedacht over een zwangerschapsdagboek? Wie van jullie wil dat ook gaan doen? Is er iemand die door eerdere zwangerschap al eens een dagboek heeft bij gehouden?

Ik zit er over te denken om een zwangerschapsdagboek aan te schaffen (9 maanden dagboek van Marianne Amelink) en deze bij te gaan houden.

Ik ben benieuwd naar jullie ideeen en misschien voorkeuren qua dagboek.

Groetjes, J

Hou Jcdwg,

ik zou je niet kunnen adviseren jammer genoeg.
Ik denk dat er te veel zijn om uit te kiezen hhhh.
Heb er wel aan gedacht om in ieder geval alles bij te houden in een boekje of ruime agenda, dat lijkt me ook wel leuk. Voor de rest lees ik alles op het internet.
Maar een zwangerschapsdagboek is altijd leuk!

Groetjes Ilham

Ik heb het dagboek van Pauline Oud. In dezelfde serie heeft zij ook een dagboek voor het eerste jaar van je kindje en nog meer delen.
Het is verder heel leuk en duidelijk ingericht.

Thx voor je tip Daisy! Hoor akkoord van meer mensen dat die leuk is. Dat wordt kiezen, ga ze niet beiden kopen ;-)

Hoe voel je je? Heb je verhaal gevolgd en ben blij voor je!

Ik ga geen zwangerschapsdagboek bijhouden puur en alleen omdat het niet bij me past. Ik houdt dat in het begin bij maar laat het later versloffen..
Ik heb er wel naar gekeken en vond die van Pauline Oud er erg leuk uitzien..

ik vind het altijd heel knap als mensen dit bij kunnen houden en als dat iets is voor jou moet je dat ook zeker doen.

Ik ben er niet zo van. Net zoals als nu van mijn dochter hou ik eigenlijk niets bij. Terwijl mijn moeder altijd alles heeft bijgehouden zoals wanneer eerste tandje stapje lach etc etc. Ik begin er heel actief aan en dan vergeet ik het en pak ik het ook niet meer op.

Hoi,

Ik hou het ook nooit vol, zo'n dagboek.
Jammer maar helaas.
En ik denk inderdaad, die dingen onthoud ik wel, maar dat is tegenwoordig toch ook niet meer zo.
Gelukkig kan ik wel veel mijlpalen terughalen via de foto's. Door de datum waarop de foto gemaakt is, kan ik toch nog zien wanneer het eerste tandje doorkwam, enzo.

Terug
Bovenaan