zwangerschapsdementie is ernog....ik kan niet meer tot 10 tellen...

A

Anoniem

Guest

Denk je als ik bevallen ben dan komt het wel goed met mijn zwangerschapsdementie... Nou hier nog niet.
Ik kreeg een brief van het UWV tot wanneer mijn bevallingsuitkering duurt. Ik was er heilig van overtuigd dat ze zich een week vergist hadden. Want mijn verlof duurt tot 17 maart, die datum heb ik ook met mijn werkgever en de creche kortgesloten...

Dus ik net in de telefoon... Wat blijkt, ik heb me gewoon vergist. Ik kan gewoon niet meer goed tot 10 tellen. Want na de bevallingsdatum heb ik recht op 10 weken verlof.
Dus ik moet 10 maart alweer aan het werk ipv 17 maart. Oeps.

Maar even kijken hoe we dit gaan oplossen. Denk dat ik maar gewoon een weekje vakantie neem. Want creche hebben we pas per 17 maart. Of de opa's en oma's moeten zo aaridg xijn om dat weekje te overbruggen. Maar even gaan puzzelen en bij de speelgoedwinkel maar een telraampje kopen zodat ik weer kan leren tellen....

hoi,

pff stomme zwangerschapsdementie, ik heb er ook zo last van!

als opa's en oma's willen overbruggen zou natuurlijk lekker zijn maar een weekje extra thuis ook of niet?

mijn verlof eindig 14 februari maar ik heb pas weer werk per 1 maart dus ik ben lekker 2 weken extra thuis

Liefs Pascale

Misschien een tip:
Je hebt 2 handen met 5 vingers. Dat is dus in totaal 10. Misschien kunnen die je helpen bij het tellen. Haha

(geintje hoor)

Ik heb meer dat ik een soort slechtziend ben door die gebroken nachten. Heb na nr 1 serieus mijn ogen laten meten, maar niks aan de hand. Nu weer hetzelfde euvel, moet me echt concentreren op de dansende lettertjes...

Ik ken dat wel jah....zou het te maken hebben met de hormonen nog? Of heeft het een andere oorzaak?

Terug
Bovenaan