zwangerschapsdementie of gewoon moe??

Wat zou het zijn?
Ben bang gewoon moe.
Heb net meer dan een uur 2 boeken lopen zoeken die terug moesten naar de biep, nergens te vinden.
Zelfs zoonlief van 7 hielp op een gg moment mee, de schat, en zoeken kan die, hij keek op alle plekken waar ik ook al had gekeken, ook onder de bank.
Maar goed, uiteindelijk maar vertrokken naar de biep met de 2 boeken die ik nog wel tevoorschijn had getoverd.
Verhaal opgebiecht, meneer achter balie kijkt het na en zegt; Nou mevrouw, hier staat niets meer open hoor.........
O........
Had ze dus vorige week al ingeleverd, dat beloofd wat voor de nog komende 7 maanden, haha.
Als je dan  nagaat dat we in die tijd ook nog moeten gaan verhuizen, dat beloofd dus nog wat, .

Had bij de zwangerschap van mijn eerste ook heel veel last van zwangerschapsdementie.
Op het werk konden ze maar weinig vragen wat ik zou moeten onthouden voor de volgende dag. Ontzettend vergeetachtig (ook al had ik bijv. maar 3 dingen nodig in de supermarkt) en vaak iets kwijt.

hoi,nou ik zal je even gerustellen want ik kan je een hand geven,ben nu 9 weken zwanger van de tweede en ik ben al zo vergeet achtig echt vreselijk.mijn man vraagt me vaak waar ik bepaalde spullen heb neergelegd.en dan weet ik het niet meer,vreselijk toch,nou ik hoop voor ons dat het hier bij blijft en niet erger wordt.ik wens je in elkgeval sucses met je zwangerschap groetjes patries

Terug
Bovenaan