Zwangerschapsdementie

<p>Goedemiddag,</p><p>Zijn er hier vrouwen die ook last hebben van vergeetachtigheid NA de zwangerschap? Tijdens mijn zwangerschap had ik er minder last van dan erna. Ik ben inmiddels ruim 10 maanden geleden bevallen. Duurt wel erg lang naar mijn idee ..Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.</p><p> </p>
 
Ik herken het! Ik vergeet sneller dingen en merk dat als ik iets getypt heb dat ik vaak kleine woordjes zoals 'niet' ben vergeten. Ik geef nog borstvoeding dus dat helpt misschien ook niet echt mee met ontzwangeren,...
 
hoi meiden, helaas met twee kids van bijna 3 en 1,5 kan ik melden.. het gaat niet meer helemaal weg.
je hoofd zit gewoon te vol met baby baby baby baby.. (en later peuter peuter peuter).
morgen moeten wij, helaas?,ontbijten met afbak croissants omdat ik brood ben vergeten te halen terwijl ik hiervoor speciaal naar de winkel ging ?.
het irritante vind ik vooral het niet op woorden komen. dan voel ik me verbaal zo sukkelig en word je verhaal echt flut. ik hoop vooral dat dit weer wat beter wordt.
succes en geniet van de baby baby baby tijd
 
Bedankt voor jullie reacties! 
Ik was vooral bang dat het misschien een andere oorzaak zou hebben,maar als ik dit zo hoor zal het gewoon een kwestie van accepteren zijn. Wel een hele vervelende bijkomstigheid ?
 
Terug
Bovenaan