zwangerschapsdementie

Ik blijf er maar om lachen, maar mijn vergeetachtigheid wordt steeds erger! (ben morgen 26 weken zwanger).

Ik wilde net lekker gaan koken, gisteren alle ingredienten gehaald, inclusief een zakje woksaus (oestersaus/knoflook). Is het zakje saus verdwenen! Ik leg het altijd op dezelfde plek maar nu is het spoorloos.  Misschien  heb ik het in de vuilnisbak gegooid, maar het kan ook zomaar opduiken op een andere plek, zoals in de boekenkast of in de badkamer. Beuh... Nouja, dan maar zelf een sausje maken, kan ook.

Eerder deze week printte ik een brief uit op mijn werk, schreef een envelop, plakte er postzegels op, gooide de brief in de prullenbak, plakte de envelop dicht en legde hem bij de uitgaande post! Pas 10 minuten later dacht ik, goh, klopt dat wel?

En een paar weken geleden ben ik zomaar ons navigatiesysteem verloren! Ik had het in mijn handen en heb het kennelijk op de parkeerplaats van het ziekenhuis laten vallen... domdomdom. 's Avonds kregen we een telefoontje van een lieve dame die het navigatiesysteem had gevonden. Ze had op het knopje 'home' gedrukt en daar verscheen ons adres. Toen is ze ons telefoonnummer gaan opzoeken. Lief hoor!
Ik had tot dat telefoontje dat hele ding nog niet gemist ook...

Hallo,
Helaas erg herkenbaar.
Onlangs fietssleutel kwijt geraakt. Ik ben ook mijn sleutelbos met huissleutels en autosleutel verloren m.a.g. dat de sloten vervangen zijn in het huis.
Ik ging laatst boodschappen doen met de jongste. Deze had ik in de auto vast gezet, rijd ik weg, zie ik ineens een tas met boodschappen staan. Ik dacht nog, dat is toevallig dezelfde die ik ook heb. Gelukkig besefte ik ook ineens, dat dit mijn eigen boodschappentas was.
Goetjes, Yoeke

Mijn kindjes zijn inmiddels bijna vier en bijna een, maar ik vond dit een leuk onderwerp en wilde even reageren. Bij mijn eerste vergat ik mijn pincode, stond bij de bankmachine hand klaar om code in te toetsen, en daar bleef mijn hand zweven. Ik was het helemaal kwijt, en de dag ervoor nog gebruikt! Ik had die code al jaren. Het kwam ook niet meer terug, ik moest een nieuwe aanvragen.

Bij mijn tweede heb ik mijn mobiele telefoon in de wasmachine gehad. Hij lag op ons bed en ik de lakens in de wasmachine doen, vergeten dat de telefoon er dus tussen lag. Ik zag hem ineens achter het raampje van de wasmachine rondjes draaien!

Mijn man denkt nog steeds dat dat een hint was om een nieuwe te krijgen, hihi

Terug
Bovenaan