Zwangerschapsdementie?

Ieehhh ik heb stress! Niet goed, ik weet het.
Ik werk sinds januari tijdelijk op n callcenter, best leuk, ging allemaal prima.. Tot 2wk geleden...
Mijn gesprekken gaan bagger...hoe ik ook me best doe... Ik schijn dingen te vergeten/ dingen die klanten zeggen gaan gewoon langs me heen soms..
Zo vervelend!! Ik ben dit helemaal niet van mezelf gewend:(
Nu ben ik gister terug gezet in training...hier moet het snel verbeteren...anders vlieg ik eruit:(!
Aahh en dat nu:( ik werk via uitzendbureau en als ik mijn werk niet goed uitvoer houdt t toch echt op..
Zo vervelend dit! Ik heb op m'n sokken m'n hbo afgerond maar voel me inmiddels wel dom hier:(
Gister nog als brugman moeten praten, zodat ze me iig nog kans wouden geven... Maar nu zit ik hier...niet happy...moet me zwaar bewijzen...en dat geeft dus stress!!
Bah bah bah...mag toch hopen dat ik t nog 5 wk mag volhouden hier (dan heb ik toch verlof;) )

Sorry voor mijn gezeik;) moest t ff kwijt:(

Ik heb zelf helemaal geen last van. Mijn zwangere collega's herkennen dit ook niet. Ik ben ook geen neuroloog om te bevestigen of het echt bestaat.
Ik heb wel gelezen dat het zou kunnen komen door te kort aan DHA (omega 3 vetzuren). Ik eet veel eieren en minimaal 2 x week vette vis.
Daarnaast slik ook 2000 mg visolie (capsules) per dag. Dit wordt aanbevolen door de Ortho Instituut (niet tegen de zw. dementie, maar om de kans op allergieën en astma bij kinderen te verkleinen). Dus misschien darom heb ik er geen last van.
http://visolie-info.nl/zwanger.php

Succes verder!

Ik heb er wel last van, ik denk dat het echt bestaat.
ik heb gelezen dat je hersenen echt een beetje krimpen. En dat je focus steeds meer op je baby en een nestje creëren gaat liggen.
Vervelend maar je doet er niets aan!
Ik voel me ook vaak dom, maar weet, voor de derde keer zwanger, dat het weer goed komt.

Maar daar heb je nu niets aan!

Ik heb mijn IQ getest toen ik niet zwanger was en ook toen ik wel zwanger was; het was 12 punten lager!!! Ondanks al die visolie die ik slik en vis die ik eet overigens..

Hahaha, wat mij wel helpt is veel rusten, des te meer aan mijn hoofd des te warriger.
Dus ga heel vroeg naar bed, als dat kan, of rust overdag.

Veel succes!

liefs Lorelei

Ik heb overal in huis en op mijn werk post it's zij zijn nu mijn beste vriend.

Anders vergeet ik ook alles.

Dus alles opschrijven dat voorkomt dat je dingen vergeet, steek woorden etc.

ik vind het zelf heeeeel vervelend want het is voor mij altijd een sport om alles te onthouden, ik werk in een autobedrijf met een hoop vaste klanten en weet van een hoop naam en kenteken en nu kom ik regelmatig niet uit mijn woorden en kan ook niet meer op kentekens etc komen echt heel vervelend.

ik vergeet ook echt heel veel! dingen opruimen, enniet meer weten waar, naar boven lopen en niet meer weten wat ik daar nu ging doen, en als mesnen iets tegen me vertellen vergeet ik het ook gewoon :S erg lastig! maar idd veel opschrijven helpt aardig ;)

succes meid!

Heel herkenbaar!!! Ik vergeet ook echt heel veel op t moment... Maak dubbele afspraken, vergeten waar ik iets neeleg, wat ik ook weer wilde zeggen... Vaak moeten mensen 2 keer iets zeggen voor ik het in de gaten heb waar ze het over hebben...:-(!
Ik denk dat t ook een beetje komt doordat je in je hoofd met zulke andere dingen bezig bent... Ik hoop dat het je niet je baan gaat kosten.. Dat zou wel heel zuur zijn...

Ik heb het vooral met het op slot doen van deuren enzo. Loop echt tegenwoordig meerdere keren de deuren enzo na...

Ik schrijf inderdaad ook veel op en moet alles gewoon goed plannen.

Buddy1982 ik hoop dat je het nog even volhoudt daar. Heel veel succes en sterkte in ieder geval!

Zo herkenbaar... sleutels weg, agenda weg, dingen vergeten op te schrijven op te vertellen... Voor onze boef was ik een ster in na vertellen, maar het nooit meer hetzelfde geworden. Het is niet dramatisch maar toch een verandering.

Maar je krijgt er zoveel moois voor terug!!!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan