zwangerschapsdepressie

Hi ik weet niet precies waar ik dit berichtje moet zetten. Zijn er andere moeders die een zwangerschapsdepressie hebben en hierover willen mailen. Laat eerst even een berichtje achter dan geef ik daarna wel mijn email adres
 
hi,

ik weet niet zo goed of ik het heb. mijn zoontje is nu 8 weken, en ik voel me nog steeds niet je van het. ben moe geen zin om aan te kleden en als maar even iemand iets liefs zegt of doet begin ik al te huilen, ook als ik naar hem kijk als hij zo vredig ligt te slapen begin ik al. ik heb een heel makkelijk kind, gelukkig maar want ik ben er achter dat ik niet zo goed tegen langdurig huilen kan. momenteel ben ik nog thuis maar binnenkort ga ik weer aan het werk voor 3 dagen. mijn zoon gaat dan 2 dagen naar de creche en 1 dag is pappa thuis. ik heb nu al veel moeite met de gedachte dat ik mijn kind bij een vreemde moet achterlaten. ze zeggen dat zodra je van de borstvoeding af bent, weer ongesteld bent geworden en je weer een ritme hebt het allemaal weer goed komt. maar ik ben het zo zat. ik wil ook graag naar buiten leuke dingen doen, maar zie al tegenop met dit weer om dat allemaal te ondernemen en meestal als ik denk nu is het lekker buiten ligt ie zo heerlijk te slapen en dan laat ik het maar weer, zo komt het voor dat we soms een hele week niet buiten komen. ik weet niet of je hier dingen uit herkent maar als je hier over wilt praten kan het altijd. in ieder geval veel sterkte gewenst en ik hoop voor je dat je omgeving er begrip voor op kan brengen, bij mij is dat niet altijd. groetjes.
 
Terug
Bovenaan