zwangerschapsdiabetes en een hoge bloeddruk

Hoi,
Afgelopen dinsdag was ik in het ziekenhuis ivm mijn suiker. Daar bleek mijn bloeddruk ook veel te hoog te zijn. De gyn en de internist vertelde mij direct te stoppen met werk en verder alle spanning te vermijden. Daarna ga je thuis natuurlijk enorm zitten malen en malen over alle mogelijke gevolgen.

Heeft iemand ook de combinatie van zwangerschapsdiabetes en hoge bloeddruk? Wat zijn je ervaringen? Ik ben erg gespannen en dus liever niet op zoek naar slechte ervaringen of indianenverhalen....

Hoi Kaartje

Wat vervelend dat je zwangerschap zo verloopt.IK kan mij voorstellen dat je gaat malen.
Ik weet niet of je nu moet gaan spuiten of dat je door rust en gezonde voeding alles onder controlen moet krijgen?
Ik heb persoonllijk geen ervaring met zwangerschapssuiker en hoge bloeddruk maar mijn zus heeft het met beide kinderen gehad.Ze bleef goed onder controle en moest wel spuiten maar ook goed rusten en alles is super goed gegaan,ze moest alleen in het ziekenhuis bevallen.Ze heeft 2 gezonde kinderen en zij zelf hoefde gelijk niet meer te spuiten want alles was over toen de kinderen werden geboren.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt?
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe ondanks je klachten probeer er wel van te genieten.

Groetjes Anita   21.5wk zwanger van 2de

Terug
Bovenaan