Zwangerschapsdiabetes

<p>Hallo. Wil even van me af schrijven. Gebeurd ineens zo veel in een week tijd.</p><p>Vandeweek helaas te horen gekregen dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Jammer, maar de laatste weken maar goed om mn voeding denken. </p><p>Maar tegen alle verwachtingen in gisteren bij de groeiecho gemeten dat het buikje kleiner is. eigenlijk in de curve iets te klein. Vanaf nu iedere 2 weken een groeiecho en goed onder controle staan.</p><p>Werd ik zonet gebeld dat ze toch a.s. donderdag de doorbloeding van de navelstreng willen meten. nu vraag ik me wel af of het ernstiger is dan dat  ze gisteren aangaven...of dat dit gewoon voorzorg is. </p><p>In ieder geval een hoop te verwerken en vooral een hoop te doen komende tijd...veel ziekenhuisbezoeken.</p><p>Groetjes! </p><p>S</p>
 
Hoi!
Bij mij is ook zwangerschapsdiabetes vastgesteld en ook een klein kindje (klein buikje). Bij mij hebben ze ook de doorbloeding van de navelstreng gemeten en die was gewoon goed! Het komt vaker voor dat het kindje door diabetes te groot wordt, en omdat het kindje bij jou en bij mij dus ook klein was, meten ze de doorbloeding!
Had dit bij mijn vorige kindje ook
 
Hoi,
Ik had vanaf week 27 ook diabetes. In het begin een 'klap' maar daarna eigenlijk best blij mee geweest. De kilo's vlogen eraan dus het was echt nodig. Uiteindelijk ben ik maar 6 kilo totaal aangekomen. Dit dus dankzij de diabetes.
Wat betreft de meting, toen ik bij een groeiecho zat konden ze het niet goed meten. Ze moest er iemand bij halen omdat het eruit zag dat haar buikje zwaar onder gemiddeld was. Na de meeting erna was deze gewoon goed. Wordt natuurlijk steeds moeilijker om het kindje te meten.
Het lijkt me niet dat ze eerst zeggen dat je diabetes hebt om vervolgens te zeggen dat het buikje te klein is.
Succes!
 
Terug
Bovenaan