Zwangerschapsdiabetici gezocht

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Voor mijn eindproject (Hogeschool voor de Kunsten) ben ik op zoek mensen die zwangerschapsdiabetes hebben of hebben ervaren.

Dit om mij beter in te kunnen leven in én zwangerschap én in combinatie met diabetes. Ik heb al ideëen en ben ze ook aan het uitwerken, maar ik zou daar graag feedback op willen hebben.

Heel in het kort: Het doel van mijn product is dat de bloedsuikerwaardes uiteindelijk gelijkmatiger blijven. Dit kan bereikt worden doordat medici goede afstemming kunnen maken van de toegediende eenheden insuline en gebruikte voeding. Om dit inzicht te krijgen, maak ik een gebruiksvriendelijke programma die overal meegenomen kan worden, maar vooral ook fijn is om te gebruiken.

Aarzel niet en reageer alsjeblieft. Het is vrijblijvend en iedere vorm van input is welkom!

Giel Claessens
Interaction designer
Student Master of Arts (HKU)

Gaat het echt alleen om zwangerschapsdiabeten of ook om diabeten die zwanger zijn?
Wat moet ik me bij dat onderzoek voorstellen?
Ik ben zelf zwanger van de 3e en het is onduidelijk of ik nu een diabeet ben die zwanger is of dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik zwangerschapsdiabetes gehad (vanaf 28 weken) en niet hoeven te spuiten. Deze zwangerschap is met 6 weken ontdekt dat ik diabetes heb en vanaf de 8 weken ben ik aan het spuiten (ben nu 29 weken zwanger)

Terug
Bovenaan