Zwangerschapsdoos opgehaald

Kreeg net een mail dat ik de zwangerschapsdoos van Felicitas kon ophalen bij de Etos. Meteen gedaan. Moest vreselijk lachen toen ik keek wat er in zat. Zat bier in! Oke, wel alcoholvrij.........

Dacht dat de box van Felicitas aangeschreven stond als een mooie doos maar die zwangerschapsbox valt me eerlijk gezegd tegen. Wie weet is de babybox mooier.

Ooooohhhh, wat een hebbert ben ik ook. Echte Hollander he? :lol:

Hee meid,

Wat jammer dat ie zo tegen viel....Ik had hem al met 5 weken want de aangrensende winkel bij ons is een Etos en die Felicitas box was heel leuk.

* flesje
* speentje
* knisperboekje
* buikbalsem

En nog een paar leuke dingetjes. Ik kreeg net nog een mail dat ik er nog 1 mag ophalen maar die zal dan wel een andere inhoud hebben.

Hahaha, ja hebberts zijn wij! :) Liefs Lynn.

Ja Lynn, BIER!!! Whahaha, ik heb er nog lol om.

Die doos die jij hebt gehad was idd leuker. Daar heb je tenminste wat aan. Ik had verder nog:
- 2 pampers maat 1
- pakje fopsteen schoonmaakdoekjes
- tubetje buikcreme
- ouders van nu

En kortingsbonnen uiteraard. Niet echt bijzonder dus.

Kan dat biertje morgen wel opdrinken: op jullie huwelijk, proost!

Nou dat is toch wel wat hoor. Je kunt ook ergens boxen krijgen met alleen tijdschriften erin!

Oja kleine tip, als je een voordeelkaart van of bij Kruidvat haalt en registreert kun je mamatas aanvragen. Daar zit dan een pakje luiers in, een flesje en een tube zinkzalf in een shopper. Verder niks, geen tijdschriften of Andre onzin.

Liefs

ja ik had idd ook die blikjes erin haha ik dacht wat is dit nou dan?! :p ik geloof dat ik ongeveer alle mogelijke zwangerboxen wel heb aangevraagd haha ook die van kruidvat, maar volgens mij kun je die pas in de 7e maand ophalen. Ach krijg vanzelf bericht :) xxx

Terug
Bovenaan