Zwangerschapseczeem

Hoi,

even een vraagje,

sinds een week heb ik last van eczeem op mijn handen, na de geboorte van mijn oudste kreeg ik dat voor het eerst, maar dat trok weg, met wat hormoonzalf etc, bij de 2e nergens last van gehad en ben nu 13 weken zwanger van de derde en het komt flink opzetten. Ben als aan het smeren met cardiflor van VSM, maar dat helpt alleen een beetje tegen de jeuk, niet tegen het opkomen van de eczeem.
Heeft iemand nog goede tips?
 
Nou, ik had bij 23 weken last van uitslag of eczeem. Ik heb van de dokter een lichte hormoonzalf gekregen en dat hielp. Nou ben ik 39 weken en heb sinds 4 weken extreem last van uitslag en jeuk, zalf helpt niet meer. Ik ben nou getest op cholestase, maar de kleine lag er nog goed bij, dus ze denken niet dat het dat is. Waarschijnlijk verdwijnt het na de bevalling. Het enige wat bij mij hielp was een koud washandje er op en flink krabben (dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar van de jeuk wordt je helemaal gek). Succes er mee, ik hoop dat het weg gaat.
 
ik heb het gekrgen na de bevalling vn me eerste. en nu ik zwanger ben van een 2e is het nog veel erger.

al heel vroeg in me zwangershcap werd het heel erg. gelukkig nu 28w en met het warme weer trekt het langzaam weer wat weg. of eigelijk de jeuk. niet de uitslag. hoop dat het na de zwangerschap weg gaat. heb van de ha een vaseline achtige creme gekregen.
 
Hoi,
Heb ook last gehad van zwangerschapseczeem, dat is nu bijna weg. Bij mij helpt het om elke dag bodylotion en creme(op de ergere plekken) van Kneipp tegen eczeem te doen. Met Teunisbloem als probleemhuidkuur.
De jeuk ging het snelste weg, de uitslag ervan wat minder snel, maar de jeuk was ook t ergste ervan.
Heb nu alleen nog last van enorm veel muggebulten, waar ik ook niet af kan blijven.
Hoop dat het spul van Kneipp je ook helpt, begreep dat ook bio oil tegen jeuk helpt.
 
Terug
Bovenaan