Zwangerschapsfiguur

Het lijkt wel of het met de dag erger word..ik ben al eens zwanger geweest dus misschien dat het daarom zo snel gaat.
Ik ben nu 6 weken maar de broeken gaan moeilijk dicht en zitten niet meer lekker en draag nu maar tunieken met leggings want dat zit niet zo strak. Maar je ziet gewoon al een bol buikje!
Het kan de baby nog niet zijn maar die darmen, waarom blaast dat zo op?
Hopelijk valt niemand het op want we gaan het pas over 2 weken aan de familie vertellen.

Nog meer dames die dit ook zo snel hebben?

Hey,

heb precies hetzelfde! Ben nu in m'n 8e week en het begon inderdaad ongeveer twee weken geleden. Eerst dacht ik, ach ik wil het gewoon zo graag.... En 's morgens ging het eerst nog wel, maar rond de middag passen gewone broeken écht niet meer, dus nu idd lang leven de leggings etc.....Mijn darmen zijn ook heel onrustig, maar hoe dit precies werkt weet ik ook niet.

Het schijnt wel dat je lijf bij een tweede zwangerschap sneller de hormonen herkent en dus sneller actie onderneemt om zwanger-proof te worden... Sneller een boller buikje dus.
Mijn borsten waren trouwens ook sneller voller en veranderd trouwens. Heb jij dat ook?

Knuffels!!

ik schijn ook al een buikje te krijgen.. mijn gewicht blijft stabiel maar de weinigen die weten dat ik zwanger ben zeiden dat ik een buikje begin te krijgen.. zelf durf ik daar eigenlijk niet eerder aan dan wanneer ik daadwerkelijk de kleine op de echo heb ezien.. wel raar eigenlijk.. begin eigenlijk best wwl trots te worden op mijn buikje.. ik hoop alles nog even stil te houden maar ik geloof dat dat steeds lastiger gaat qorden.. maar goed dat leggings in zijn ha ha..

Tja ook ik zit in mijn 6de week en tweede zwangerschap. Ik doe de knoop van mijn broek los en de riem twee gaatjes losser. Ik wil het ook nog even stil houden maar merk dat het moeilijk gaat. De kwaaltjes zijn er ook al veel eerder dan bij mijn eerste.
Ik ben bang dat ik het niet lang meer stil kan houden.

Leggings zijn super fijn maar met mijn werk is een broek het handigst (kinderopvang) als ik dan in mijn tuniek/jurk over de grond kruip en lig te rollenbollen met de kleine hummels dat lijkt me niet zo'n strak plan.
Ik zie die ouders al staan hahahaha

xxx

Terug
Bovenaan