Zwangerschapsfoto's laten maken?

Hallo lieve moeders in spé!

Mijn naam is Danielle en ik ben op zoek naar zwangere dames die heel graag op korte termijn professionele foto's willen laten maken van hun zwangere buik.
Omdat ik een eigen fotostudio aan het opzetten ben, na jarenlange ervaring in een grote fotostudio, heb ik mooie voorbeeldfoto's nodig voor op mijn website.
Nadat de foto's zijn gemaakt krijg je een mooie a4 afdruk kado. Voor meer informatie mag je me mailen op daniellefoto@hotmail.nl (bij voorkeur met een foto van jezelf)
Ik hoop op leuke reacties! Veel sterkte allemaal.

Met vriendelijke groet, Danielle.

Beste Mamma's in spe,

Allereerst bedankt voor jullie reactie! Erg leuk.
Ik zal even een en ander toelichten.
Ik werk al 5 jaar in een grote fotostudio waar ik oa ook zwangerschapsfoto's maak.
Nu ga ik op korte termijn mijn eigen studio beginnen, in het centrum van Leiden.
Daar heb ik voorbeeldfoto's voor nodig. Deze zullen worden gemaakt in Warmond,
omdat mijn studio in Leiden nog moet worden verbouwd.
Maak je geen zorgen, je mag gerust iemand meenemen, dat is voor jezelf misschien
een stuk prettiger.
Van tevoren vraag ik je om een formulier te ondertekenen waarmee ik je foto's mag
gebruiken voor mijn eigen website en als voorbeeld in mijn eigen studio.
Dan maken we een serie prachtige foto's van jou en je buik. En evt ook een paar met je partner
erbij als je wilt.
Als de foto's zijn gemaakt stuur ik je een link met het resultaat en mag je een a4 vergroting
uitzoeken die je thuis gestuurd krijgt op mijn kosten. Mocht je ook nog andere afdrukken willen
hebben is dat voor je eigen rekening, maar dit is uiteraard mogelijk.
De digitale bestanden blijven in mijn bezit. Dat is omdat ik in mijn eigen studio ook de bestanden
niet uit handen ga geven. Als ik dat bij de een wel doe en bij de ander niet schept dit verwarring.
Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is voor je.
Als het je leuk lijkt laat het me (VIA DE MAIL) even weten, en vermeld even je telnr erbij. Ook
zou ik graag een foto van je willen zien, als dit kan.
Ik zal dan zsm tel. contact met je opnemen om af te spreken.
Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Danielle.
daniellefoto@hotmail.com

Terug
Bovenaan