zwangerschapsgym al weer voorbij

Hallo allemaal,

De laatste les van de zwangerschapsgym zit er al weer op. Ik moet zeggen dat we er niet al te veel gegymd hebben, maar voornamelijk alleen maar gezellig gekletst en ontspannings oefeningen.

Het is allemaal heel snel gegaan, en dat terwijl we zelfs nog 4 weken vakantie er tussendoor hebben gehad.

Nou is hetwachten op de nagym. Eerst moet iedereen bevallen en dan zien we elkaar weer. Erg gezellig.

Hoe was het bij jullie?

Claudia. (34+1)

Hoi Claudia!

Ik heb nog 1 week zwangerschapsgym, hebben vorige week partneravond gehad en deze week sluiten we het af!

Ik moet zeggen dat het voor mij een beetje tegen is gevallen, wij starten met een groepje van 8 man en tussen de eerste en laatste uitgetelde datum zat 10 weken! Best veel!
Regelmatig komen er mensen ook nog niet opdagen en 2 van de 8 zijn veel te vroeg bevallen....zo zaten we 2 weken terug met z'n 3en op de gym!! Wel een leuk groepje hoor maar is wel jammer vind ik...ik had me er iets meer van voorgesteld.

Hopen dat de nagym  me beter gaat bevallen??

Groetjes Judith

Hoi hoi,

bij mij duurt het nog even. Tot een paar dagen voor de uitgerekende datum, dus redelijke kans dat ik de laatste les ga missen. Ik had ook de cursus hiervoor mee kunnen doen maar danb had ik ivm vakantie e.d. 3 lessen gemist en dat vond ik een beetje zonde. En natuurlijk zat er nu ook 3 weken zomersluiting tussen anders had het perfect aangesloten.
Er is er bij ons ook 1 die nog maar begin 20 weken is de rest zit wel tussen de 30 en de 36 weken.

Hier wordt dus nog even rustig door gegymd en gepufd.

groetjes Belle

Goedenavond,

Nou, ik heb helemaal niks gedaan dit keer. Ik had er gewoon geen zin in. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen bij mijn eerste zwangerschap naar gym ben geweest. Vond er toen werkelijkwaar geen fluit aan. Ik voelde me fantastisch terwijl de een nog meer kwaaltjes had dan de ander. En ieder keer hetzelfde. Bovendien was de begeleidster bloedserieus. Er was 1 medezwangere die ik wel kende, en als wij een keer in een deuk lagen om het een of ander werd ons meteen verteld dat zwangerschap en bevalling serieuze bezigheden waren.......... Niks voor mij dus, ben er dan ook mee gestopt.
Bij de tweede zwangerschap was ik op een gegeven moment wel in overweging om wat anders te proberen, maar door een hernia werd het bedrust in het ziekenhuis ipv yoga.
Bij de derde zwangerschap heb ik gezwommen. Vond ik wel heel lekker, maar daar kreeg ik toch teveel last van mijn bekken van. Ben ik dus vroegtijdig mee gestopt.
En dit keer was het me allemaal wel heilig. Ik vind het heerlijk om 's avonds thuis te zijn mij mijn mannen en heb dan eerlijk gezegd ook wel de leg uit.
Toch heb ik met zwangere collega's en een zwangere buurvrouw genoeg zwangerenpraat en ik vermaak me prima.
Ik heb wel het idee, dat wanneer de eerste keer een groot succes was geweest, ik waarschijnlijk wel wat aktiever was geweest, maar ik kan niet zeggen dat ik spijt heb dat ik niet gegaan ben.

Groetjes,

Suus

Ik ben deze zwangerschap ook niet geweest. Ik vond het bij de eerste ook niet veel toevoegen mede omdat ik bekkeninstabiliteit had/heb. Ik was de enigste en kon dus met veel dingen niet mee doen. Niet echt prettig.

Groetjes,
Nelly

Terug
Bovenaan