zwangerschapsgym clubje..??

A

Anoniem

Guest
Hoi!
Ik heb nog steeds elke 2 maanden contact met de meiden van de zwangerschapsclub..Wie van jullie nog meer?
Ik ben toevallig vanmorgen weer geweest, en het was leuk en gezellig om elkaar weer te zien..
De kids groeien zo mooi gelijk op...en spelen dan lekker..
We doen het om beurten bij iemand thuis..
Nu weer in maart een afspraak gemaakt..zoooo leuk!
Ben benieuwd naar jullie?
Zelfs van onze oudste dochter, hebben we met een aantal meiden leuk contact..
al is dat alweer 9 jaar geleden..
Gr Rina

Hey Rina,

Ons clubje komt ook nog steeds bij elkaar. Wel valt er zo af en toe iemand af, die er geen behoefte meer aan heeft, maar de "harde kern" blijft nog wel bij elkaar komen denk ik.

Groetjes!

Wij hebben tot nu toe pas 1 keer afgesproken net voor de kleintjes 1 waren of net 1 waren geworden.
Toevallig kreeg ik deze week van 1 van hen een e-mail. Maar met sommigen heb ik werkelijk niks, dus ik ga niet. Wel binnenkort met een paar vrouwen die ik wel geregeld spreek/zie een afspraak maken, wel zin in!

groetjes Maris

Helaas ben ik toen Birgit 2 maanden was verhuisd naar Almere, en mijn clubje komt uit Nijmegen.. Toen de eerste afspraak was kon ik er dus niet bijzijn!
Ik vond het wel jammer, want ik vond het een hele leuke club...
En idd leuk om dan te kijken hoe alle kindjes eruit gaan zien enzo..

Nou wij hebben wel heel nauw contact met 10 van de 11 dames!
We hebben een eigen besloten hyve en spreken geregeld af en wie kan komt en wie niet kan slaat een keertje over.. behoorlijk vrijblijvend dus!
Volgende week zondag vieren we zelfs de verjaardagen van alle kindjes in een keer en hebben we lootjes getrokken. Heb er nu al zin in!

Groetjes Saskia

ik heb ook op zwangerschaps gym gezeten.
en we hebben 2 x afgesproken, de laatste keer is bijna een jaar geleden. ben beniewd of we elkaar ooit weer zien

Het is zo leuk namelijk.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan