Zwangerschapsgym met manlief erbij

Hoi allemaal

Gisteren de zwangerschapsgym gehad met manlief erbij. Was erg boeiend. Denk dat hij er wel wat van geleerd heeft. Maar dat zullen we met de bevalling gaan zien.
Hij kan er erg tegen op zien, als je met de ambu/spoed naar het ziekenhuis moet. Gisteren kwam een van die mannen daar op terug. Was toch wel een geruststelling voor hem.

Nog minder dan 10 weken. Heb soms wel van die momenten dat ik het erg spannend vind. Ga denk ik van de week maar eens de was doen, van alle kleding. Begint nu wel te kriebelen

x yvonne

hoi hoi

je hebt je man meegekregen? oh dat lukte mij de vorige keer echt niet, hij was zo bang en dat kwam hem allemaal te dichtbij
dit keer geen cursus gedaan, dat trek ike r gewoon niet bij.

idd het einde komt in zicht, zo spannend!
bij ons misschien nog maar 6 weken als strippen gaat gebeuren met 38wkn

ene kant vind ik dat zo jammer, wan tik weet nog goed hoe ik Mara in mijn buik miste, geen getrappel meer in mijn buik
maar andere kant kan ik niet wachten tot ik ons nieuwe meisje in mijn armen kan sluiten en lekker de hele dag tegen mij aan kan leggen wanneer ik dat wil

Mijn man doet er nogal lacherig over dat hij binnenkort mee moet naar de pufcursus, zoals hij het zegt! haha

Volgens mij vind hij het gewoon heel spannend nu het dichterbij komt. Maar na het lezen van info boekjes die ik van de verloskundige kreeg is hij toch wel gerustgesteld. Hij hoort van collega's alleen maar de horror verhalen, dat werkt natuurlijk ook niet echt mee.
23 jan mag hij mee naar zwangerschapsgym! Ik ben wel heel blij dat ik dat heb gedaan want vind het echt heel erg leuk. We zijn met een leuke club meiden, er wordt meer gekletst dan gegymt maar ik vind het heel fijn om de ervaringen te delen.

Hoi, ja mijn man doet ook lekker stoer. Maar ondertussen schijt hij bagger. Zoals hij het zo lekker kan zeggen, we gaan lekker naar het ziekenhuis, dat geeft mij rust. hahaha niet even denken hoe het voor mij is, neee alleen even aan je zelf denken.
Nouja vind het prima, op het moment zelf en het gaat erg snel, dan zeg ik toch echt nee. Maar dat is nog ver weg. Maar kan er wel boos om worden, dat hij er zo makkelijk over denkt

x yvonne

Hoi, ja mijn man doet ook lekker stoer. Maar ondertussen schijt hij bagger. Zoals hij het zo lekker kan zeggen, we gaan lekker naar het ziekenhuis, dat geeft mij rust. hahaha niet even denken hoe het voor mij is, neee alleen even aan je zelf denken.
Nouja vind het prima, op het moment zelf en het gaat erg snel, dan zeg ik toch echt nee. Maar dat is nog ver weg. Maar kan er wel boos om worden, dat hij er zo makkelijk over denkt

x yvonne

x yvonne

Hey meiden,
Mijn lieve vriend gaat ook mee, 18 januari naar de partner avond bij de yoga... Als ie maar niet hoefde mee te puffen, dan vond ie alles best.
Hij is meneer nuchterheid: die mensen in de geboortekliniek weten toch wat ze moeten doen? daar hoeven wij ons toch niet druk over te maken?
Hahahaha, hij vergeet af en toe waar wij dames doorheen moeten.... Maar goed, hij zal na de bevalling wel anders er tegenaan kijken....
Ik zit er al bijna over te denken om mijn beste vriendin bij de bevalling te vragen, zij heeft het immers al 2 keer meegemaakt.... en is niet zo idioot nuchter....

Terug
Bovenaan