zwangerschapsgym/ yoga/ pilates??

hoi hoi

gaan jullie meedoen met een zwangerschapsgym oid?
waar heb je voor gekozen en waarom?

ik weet het namelijk nog niet zo goed. weet wel dat ik iets wil doen, maar heb nog niet echt een idee wat.

groetjes Carina

Het is jammer dat we door heel NL wonen anders hadden we met elkaar kunnen gaan haha....ennieweej, ik heb bij de vorige zwangerschap yoga gedaan en dat ga ik nu weer doen denk ik. Vond het lekker om één keer in de week  alleen met je baby bezig te zijn. En ik heb er echt iets aan gehad,  iets wat je  niet vaak hoort schijnt het...Ik kan je wel een boek aanraden, 'duik in je weeen' van Beatrijs Smulders geloof ik zo uit mn hoofd. Dat is een fantastisch boek wat mij door de bevalling heeft geloodst.  Liefs, Elle

Hi, ga maandag beginnen met pilates, niet speciaal voor zwangere vrouwen hoor. Ik deed altijd keepfit, maar dat vind ik nu iets te actief. Heb nu m'n lessen omgezet naar Pilates. Ik ga dit nu 1,5 maand doen als ik het volhoud en daarna lekker zwemmen.
Ben nog wel van plan om iets van zwangerschapsgym te doen, omdat het ons eerste kindje is. Maar moet nog ff rondkijken wat leuk lijkt.

hoi,

ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap zwangerschapsgym gedaan.
het was vooral gezellig om met de dames te kletsen, de oefeningen zijn misschien wel belangrijk, maar daar vond ik niks aan. (van het hele uur kregen we dat ook maar 5 minuten)
op het einde krijg je dan een film met een barende vrouw, en op welke verschillende manieren je kan bevallen (baarkruk, bad...).
Omdat ik nu wel weet hoe dat gaat, bevallen, heb ik er zelf geen zin meer in om bij zo'n cursus te gaan!
Als het je eerste is, is het wel leuk!

Ik fitniss 2 x per week, en ga kijken hoe lang ik dat kan volhouden.
er is ook een zwembad bij het sportcentrum, misschien dat dat lekker is als ik wat verder ben in de zwangerschap!

groetjes Elise.

Terug
Bovenaan