zwangerschapsgym

Hoi,

Zijn er ook vrouwen op dit forum, waarbij de man absoluut niet
meewil naar eventuele zwangerschaps
cursussen?
Mijn vriend heeft al een zoontje en hij vond het vreselijk, daarom wil hij niet.

Groetjes van Wendy
 
mijn vriend gaat absoluut niet... en trouwens, ik ook niet!!! zo erg is 't toch niet dat hij niet mee wil, je kan 'm moeilijk aan z'n haren meeslepen naar de puffffffclub.

ben nog in het buitenland, op wereldreis (nu in thailand), maar als ik volgende maand terugkom ga ik alleen op zoek naar een verloskundige en babykamer/uitzet (tja, dat heb ik allemaal nog niet). Maar goed, ben 3 okt uitgerekend. succes!!!

groetjes van sophie
 
hoi wendy.
kan me wel een beetje voorstellen hoor dat mannen het niet leuk vinden. ik zelf ga naar de joga, dat is toevallig zonder man erbij. probeer anders ook iets te zoeken waarbij je zonder man hoeft te gaan. er is wel bij die joga een speciale dag waarbij de partner aanwezig mag zijn voor inlichting enz. dan gaat ie wel mee...maar mijn vriend is ook niet echt het type man om mee te gaan puffen enzo. terwijl hij toch heel zorgzaam, en lief is. ik denk dat veel mannen dat hebben.
ik zou hem echt niet dwingen hoor.
groetjes van sandy
 
Hoi, mijn man en ik zien allebei niet zo veel in zwangerschapsgym voor partners. Ik begin over een maand met mensendieck en ik geloof dat de partner dan maar 2x mee hoeft. En dat doet mijn man wel gewoon hoor. Maar wekelijks samen als een idioot zitten puffen, zagen we niet zo zitten allebei!!
 
Mijn man gaat wel mee, maar het is ons eerste kindje. Bij een volgend kindje hoeft hij niet mee, want dan weet hij wat hem te wachten staat bij de bevalling.
 
mijn man zou wel mee gaan als ik dat echt graag zou willen maar ik ga zelf ook niet,jeetje wat moet ik daar,met mijn dikke buik over de grond heen rollen en dan een vent ernaast om het gevoel een beetje mee te krijgen??? hahah nee,daar kan ik me echt niks bij voorstellen...
 
De zwangerschapsgym waar ik op zit daar hoeft de partner maar 1 keertje mee. Aangezien die van mij alleen maar engels spreekt en hij ook vaak in de avond werkt, neem ik mijn nicht mee (die zal ook samen met mijn vriend bij de bevalling aanwezig zijn).
Ik vind de gym trouwens heel erg leuk, ik hoor hier wel vaker negatieve klanken erover, maar het is gewoon harstikke gezellig (waar ik ga dan).

groetjes, jane
 
Terug
Bovenaan