zwangerschapsgym

Hallo Meiden,

Even een vraag aan jullie, ik ben nu bijna 26 weken zwanger. Ik heb een poosje lopen dubben of ik wel aan zwangerschapsgym wilde doen en nu ben ik er uit..ik wil maar helaas alles zit via de Kraamzorg vol tot en met volgend jaar april. Nu is mijn vraag aan jullie...weten jullie waar ik dus eventueel particulier zwangerschapsgym of een bevallingscursus kan volgen en dan het liefst in Rotterdam. Alvast bedankt voor jullie reacties!!!
 
hoi miranda,
bij mijn eerste zwangerschap had ik bekkeninstabiliteit waardoor ik niet naar gym kon. Mijn man en ik hebben toen haptotherapie gedaan: dit doe je alleen (als stel dan) én het werd volledig terugbetaald én het was een geweldige ervaring waar ik tijdens de bevalling veel aan had.
succes S
 
Da's ook wat! En bij nabijgelegen dorpen? Heb je daar al geinformeerd? Misschien staan andere cursussen (Yoga, Samen Bevallen, etc.) wel in de gemeentegids vermeldt.

Succes! Gr. Floor.
 
ha,

ik weet niet precies hoe dicht je bij rotterdam woont maar ik woon in hi ambacht en door heb ik zwangerschapgym en ik hoorde van de lerares dat ze volgende week starten met een nieuwe groep misschien is er nog wel een plekje voor je.

groetjes tamara
 
HOi Miranda,

Ik woon in Rotterdam en heb hele leuke zwangerschapsgym gedaan, die volgens mij niet van de kraamzorg was. Hoe heette ze nou ook alweer? Ik had een briefje meegenomen bij de verloskundige. Het was vlak bij de Straatweg, waar die mevrouw ook woont. Marian nogwat. Ik zal het voor je opzoeken.
Groetjes,
Machteld

Groetjes,
Machteld
 
Hoi Miranda,

Het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees!! Ik ben ook zo'n twijfelaar wat betreft die gymclubjes, en nu puntje bij paaltje komt wil ik eigenlijk toch wel... En inderdaad alles vol. Ik woon ook in Rotterdam... Hou me op de hoogte via dit topic als je iets vind! Ik zoek ook nog even door!

Debbs
 
Hoi Miranda,
Als ik jou was zou ik een andere cursus nemen dan zwangerschapgym. Ik zit er namelijk op en vind het maar niks. Bij ons wordt er tijdens de bijeenkomsten voornamelijk gepraat over alles en nog wat. En ook dat is niet echt interessant, want als je een beetje leest, dan weet je het allemaal ook wel.
Groetjes, Rea.
 
Terug
Bovenaan