zwangerschapsgym

A

Anoniem

Guest
Vanavond heb ik de partner avond....ik ben benieuwd wat mijn man van al dat zwangere bij elkaar vind haha.
En ook wat we precies voorgeschoteld krijgen vanavond.

Maar ik heb er wel zin in eigenlijk.

Zijn er mensen die ook zwangerschaps gym doen en hebben jullie er wat aan?

Mijn man en ik hebben de cursus Samen Bevallen gevolgd. Dit was tien weken lang twee uur per keer. Het was vooral erg gezellig maar natuurlijk ook leerzaam. Hoewel nu blijkt dat ik een KS krijg nog maar weinig info van pas gaat komen. Maar boven alles was het erg leuk om met andere zwangeren en hun partner ervaringen uit te wisselen.

Ik heb de cursus ZwangerFit gedaan, fitness voor zwangere vrouwen met een stukje theorie. Was erg leuk, volgende week hebben wij de partner avond. Mijn man zit er helemaal niet op te wachten! Maar ik vind het wel prettig dat hij ook weet wat hem te wachten staat en dat hij weet hoe hij mij straks kan helpen.  
Veel plezier vanavond!
Grts, daantje  

het was erg leuk hoor, de partner avond.
Ik vind t fijn dat mijn man nu ook op de hoogte is wat hij kan doen, waar ik wanneer last van kan hebben en de hele theorie van de bevalling is in plaatjes aan hem voorbij gekomen.

Zo weet hij nu dus hoe hij mijn rug moet masseren bij rugweeën en dat hij op me moet letten als ik ga persen dat ik niet ga tandenknarsen (hard je kiezen op elkaar duwen om kracht te kunnen zetten)
Anders krijg ik druk op mijn hoofd en knappen allerlei bloedvaatjes (in de ogen, maar misschien ook mijn hersenpan)

En mijn man, die vond t wel interesant.
Al die mannen daar zitten in t zelfde schuitje dus t was niet raar ofzo.
En op de weg naar buiten zijn ze maar snel over voetbal gaan praten hahaha

Terug
Bovenaan