zwangerschapsgym

Gisteravond me eerste zwangerschapsgym gehad. Het was voornamelijk kennis maken en uitleg wat er allemaal ging gebeuren. Ook tips gehad hoe je het best kan zitten en opstaan. En natuurlijk niet vergeten de bekkenbodum oefening. Volgende week de volgende les en dan gaan we meer oefeningen doen ben benieuwd. Iemand anders al begonnen met gym of yoga?

Helaas is de yoga hier gestopt voor de zomer. 16 augustus mag ik pas weer.
Ik vind het wel heerlijk om ff een uurtje met je lijf bezig te zijn (en te beppen met de andere zwangeren natuurlijk!)

Ik ben ook al een tijdje bezig met yoga, helaas nu 2 weken een zomerstop en de volgende keer ook partnerles.... haha. wordt een lange avond denk ik..

Ik vind het ook erg leuk om lekker met me kindje bezig te zijn.

hey ik heb alleen bij mn eerste zwangerschap,gym gedaan,vond het wel erg leuk en gezellig,het grappige is wel dat ik by alle4 de bevallingen hetzelfde ademhalingsritme toepaste,ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan,veel plezier

hoi, heb alleen bij de eerste zwangerschapsgym gedaan. Vond het wel heel gezellig. Wilde me nu ook weer aanmelden, maar is nu hier niet gratis meer en de eerste keer dus wel. Nu geen zin om er bijna €100 voor te gaan betalen. Jammer dus...

Ja ik vind het ook erg lekker prettig. Ook zwem ik op maandag met allemaal zwangere dames en dat is echt gewoon even genieten.

2de-wondertje hier is het ook niet gratis, maar ik krijg het vergoed uit mijn zorgpakket.

Dames die een zomerstop hebben hoop dat jullie snel weer mogen starten want het is gewoon zo lekker om er even helemaal mee bezig te zijn.

Terug
Bovenaan