zwangerschapshormonen na een curretage

Op 5 april 2004 heb ik een miskraam gehad de vrucht en het vruchtzakje ben ik thuis verloren en de restanten zijn weggehaald d.m.v. een curretage op 6 april 2004.
Na 1 week kreeg ik weer last van zwangerschapshormonen die veel sterker waren dan in de periode dat ik zwanger was. Mijn ongesteldheid blijft hierdoor uit omdat mijn lichaam nog denkt dat ik zwanger ben door de hormonen.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

Liefs Ingrid

Hoi Ingrid,
Het is bij mij al een hele poos geleden, 5 december. Ik heb ook heel erg last gehad van zwangerschapshormonen, heel frustrerend als je het verdriet hebt van een miskraam, graag zwanger wil zijn en door je lichaam voor de gek gehouden wordt. Het duurde vor mij 8 weken voor ik voor het eerst weer ongesteld werd, daarna 6 weken en daarna 7 weken terwijl ik voor mijn zwangerschap zo regelmatig was. Ik wil je niet ontmoedigen maar je lichaam doet wel anders. Heel rot.
Ik wens je er heel veel sterkte mee.
lies.

he hallo

inderdaad een bekent verhaal bij mij duurde het ook wel even voordat ik het hormoon kwijt was dacht even nog omdat mijn lichaam het zelf afgestootte had dat ik toch snel weer zwanger geraakt was maar dat viel even tegen toen ik goed ongesteld werdt.Heel erg verveeld dat je je eigen lichaam daar in niet kan vertrouwen.

sterkte

marleen

als je niet ongesteld wordt na 7 a 8 weken naar de dokter/gynacoloog. misschien heb je het asherman syndroom. baarmoeder verkleving. dat is mij over komen. veel succes.
p.s. bij freya zijn er ook forums over dit soort onderwerpen. ook op internet te vinden.ik heb daar veel steun gevonden.

Terug
Bovenaan