Zwangerschapshormonen!!!

Hallo Dames,

Zoals sommige waarschijnlijk gemerkt hebben, ben ik even een tijdje afwezig geweest. Gelukkig kan ik jullie melden dat alles rondom de zwangerschap goed verloopt. Mijn (inmiddels) vrouw voelt zich prima en het kindje groeit volgens verwachting. Dinsdag hebben wij de 20 weken echo waarna we hopelijk weten wat het is. (Maar nog belangrijker, of het gezond is)

Hoe gaat het met jullie allemaal? Merken jullie zelf dat jullie veel aan het veranderen zijn. ( En dan doel ik op het innerlijk ). Hebben jullie veel last van jullie hormonen? en moeten jullie mannen ook zo afzien!! (Nee hoor ik heb niks te klagen ;) )
 
Heb persoonlijk nooit last van hormonen. Bij de vorige drie ook niet gelukkig.
Ben wel veel aan het veranderen. Nou ja heb gewoon een enorme buik. ben nu bijna 21wekenen iedereen vraagt of het er geen 2 zijn, of ze schrikken als ze horen dat ik pas op de helft ben.
wij hebben donderdag aanstaande de echo. Best spannend allemaal. Ze gaan goed naar het hartje kijken omdat mijn middelste een aangeboren hartafwijking had.(is inmiddels verholpen door een operatie). hopen dus dat alles gezond is. en natuurlijk suoer benieuwd of het een jongen of meisje is. (heb nu drie dochters)
Jullie succes dinsdag en houd ons op de hoogte.
groetjes hanneke
 
Hey Geert!

Fijn om te horen dat alles goed verloopt!

Ik heb soms wel een klein beetje medelijden met Erwin (als het goed is ook op korte termijn mijn man ;-)
Merkte wel dat mijn stemming wisselender was/is dan voorheen.
In het begin werkte de vermoeidheid mijn humeur ook wel erg tegen hoor. Wilde wel gezellig, lief doen ect maar had gewoon geen puf.
Merk nu ik minder moe ben, ook minder last heb van een wisselend humeru heb.
Nu zijn de hormonen natuurlijk ook veel minder aanwezig dan in vergelijking met week 6 t/m 16!

Heel veel succes volgende week met de 20 wkn echo. Hoop dat alles goed is en jullie lekker verder kunnen genieten.

Liefs Lisette
 
Ha Geert,

Grappig... wij hebben ook dinsdag de 20-weken echo. Wij willen niet weten wat 'het' wordt en hopen natuurlijk dat alles lichamelijk helemaal ok is.

Volgens mij gaat het bij mij erg goed met de hormonen :) Ik ben wel veel vaker vergeetachtig. Tja... zwangerschapsdementie: ik heb er écht last van! En ik ben normaal gesproken de nuchterheid zelve, maar sinds mijn zwangerschap ben ik voor mijn doen veel emotioneler. Maar, verder geniet ik enorm en ben ik eigenlijk alleen maar aan het stralen en gelukkig aan het zijn!

Succes met de echo volgende week.

Groetjes, Marieke
 
Hoihoi

Hier wel echt anders door de hormonen... Veel emotioneler, sneller boos, veel moe, misselijk en bekkenpijn, wat m'n humeur niet altijd goeddoet...

Mijn zoontje keek pas op YouTube naar K3, mamase, in dat klipje zie je hoe Josje gekozen wordt als nieuwe K3 zangeres. Ik heb niks met K3 en heb dat programma destijds nooit gezien, maar dan stromen de tranen over m'n wangen... Als ik iets onrechtvaardigs zie, of emoties van andere mensen, of m'n zoontje doet iets schattigs kun je me opvegen Hahaha terwijl ik normaal echt heel nuchter ben :)

Fijn dat alles goed gaat!! En was de 20 weken echo ook goed?
 
Hoi Hoi

De eerste drie maanden moest mijn man het meer ontgelden van mij dan nu. Nu voel ik me weer zelfverzekerder en niet meer zo snel emotioneel. Ik moest echt om alles huilen. Werd er gek van.
Maar nu kunnen we echt samen genieten van onze kleine tweede wonder en ben ik niet meer zo'n zeurderd als in het begin. Toen moest hij heel wat pikken van mij, maar nu heb ik daar toch wel heel erg veel spijt van!
 
Terug
Bovenaan