zwangerschapshormoon

Hallo, even een vraagje weet iemand hoelang het zwangerschapshormoon in je lichaam blijft, kheb vorige maand een miskraam gehad, nu geeft de test een klein licht streepje aan, nu is dus de vraag ben ik weer zwanger of is dit nog het hormoon van de vorige zwangerschap??? Moet bijna ongi worden, kan dat dus afwachten, maar ben zo nieuwsgierig, wat jullie natuurlijk wel begrijpen!!

Succes verder allemaal

Wat spannend voor je zeg! Volgens mij is dat hormoon er na een maand wel weer uit. Wanneer moet je ongesteld worden? Ik had 10 januari mijn nod maar ben het nog niet, de test was echter nog negatief. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!

Landi,

even antwoord op je vraag ik moet ongeveer dinsdag ongie worden, maar heb zwangerschapsverschijnselen vandaar de test. Ben erg nieuwsgierig want ik heb in oktober een babytje verloren met een zwagerschap van 20 weken. Je begrijpt dan vast dat het allemaal extra spannend is....Maar jij?....je hebt dus een test gedaan die was nog negatief vertel.......

Dan is het zeker spannend voor je! Helaas weet ik een beetje hoe het voelt. Ik  was 17 weken zwanger in april 2005  toen bleek dat het kindje niet meer leefde. Goh, dat is zo heftig en ontzettend verdrietig. Bah, ik kan dat gevoel nog zo oproepen. Gelukkig heb ik daarna een gezonde zoon gekregen, die is nu nog maar 9 maanden. Het lag nog niet helemaal in de planning maar volgens mij ben ik zwanger. Wat zouden we blij en gelukkig zijn zeg!! Zou het heel jammer vinden als ik niet zwanger ben. Woensdag de 10e was mijn nod maar ben nu nog steeds niet ongesteld. Heb wel wat klachten maar die zouden ook kunnen komen doordat ik ongesteld ga worden. Maar ik ben het eigenlijk altijd heel regelmatig en nu  dus al 3 dagen overtijd.  De test geeft alleen nog steeds negatief aan.  
Jij zou dus woensdag kunnen testen? Spannend hoor, ik ga heel hard duimen dat we allebei zwanger zijn!!!  

quote: baarsss schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2007 16:30:35'));

Hallo, even een vraagje weet iemand hoelang het zwangerschapshormoon in je lichaam blijft, kheb vorige maand een miskraam gehad, nu geeft de test een klein licht streepje aan, nu is dus de vraag ben ik weer zwanger of is dit nog het hormoon van de vorige zwangerschap??? Moet bijna ongi worden, kan dat dus afwachten, maar ben zo nieuwsgierig, wat jullie natuurlijk wel begrijpen!!

Succes verder allemaal

Hoi,

Ik heb negen weken geleden een curetage gehad. Na zes weken had ik het vermoeden zwanger te zijn en heb een test gedaan. Deze was direct positief. Toen heb ik de verloskundige gebeld en die zei dat het tot 10 weken kon duren. Met  8 weken nog eens een test gedaan. Die was ook positief. Toen ben ik bij mijn huisarts geweest. Ik heb een doorverwijzing gehad naar het ziekenhuis. Heb aanstaande dinsdag een afspraak voor een echo. Ik had eerst gevraagd of het nog mogelijk was dat er nog hormonen in mijn lijf zaten. Dat zou niet meer kunnen maar omdat ik nog geen ongi heb gehad kon ze ook niet direct zeggen dat het om een zwangerschap ging. Dus hoe het nou met de hormonen zit weet ik niet helemaal precies. De mening van de deskundige wisselen nogal. Als het een tijdje duurt dan zou ik gewoon naar de huisarts gaan een je laten doorverwijzen naar het ziekenhuis.

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan