Zwangerschapsischias...... Wie ook of ervaring of tips....

A

Anoniem

Guest
Vorige week had ik ook al ene bericht gepost dat ik was gevallen op mijn buik. Gelukkgi met ons kindje niets aan de hand alleen met mij.. De pijn was zondag na een week nog steeds niet over dus ik ben gisteren voor een extra controle geweest. Nou blijkt dat ik door de val zwangerschapsischias heb gekregen..
Heb nu de hele dag door mijn onderin mijn buik ter hoogte van mijn liezen wat uitstraalt naar mijn onderrug bovenbenen en bil. Ook slapen is niet fijn   slaap nu met een kussen tussen mijn benen wat wel wat verlichting geeft maar baal er zo van. had echt gehoopt nog weer lekker te kunnen werken. nou moet ik alles minderen..

damam

Ik heb er gelukkig geen last van, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend moet zijn! Hoop dat het wat beteren wil!   Heel veel sterkte in ieder geval!!

Dikke                        Hilma

Hoi Damam,

Ik weet zelf ook net een week dat ik ischias heb, heb ongeveer dezelfde klachten als jij.
Ik loop met nu 25 weken al thuis omdat ik mijn werk (in de zorg) niet meer kan doen.
Ook ligt mijn placenta voor de opening en moet ik doorgestuurd worden naar de gyneacoloog voor nog een echo of deze door het groeien vd baarmoeder mee omhoog is geschoven. Ik hoop van wel, anders wordt het een ks en kan behoorlijk risicovol zijn door kans op vroeggeboorte.
Maar goed we weten waarvoor we het doen, alleen had ik het graag anders ervaren. Met de zwangerschap van mijn zoon (17 mnd) ging alles perfect dus dat was wel even balen nu.

Hoop voor jou dat het beter zal gaan, ik kreeg te horen van mijn dokter dat wandelen, fietsen en zwemmen erg goed waren omdat je in beweging moet blijven.
Op je rug slapen schijnt ook beter te zijn, maar ik kan dat echt niet.

Groetjes Linda, mama van Nigel

Terug
Bovenaan