Zwangerschapsjeuk

<p style="text-align: right;">Helpie! Ik heb sinds een week of vier enorme last van jeuk en dan met name in Mn nek en op mijn rug. Ik dacht eerst aan muggen maar daar heb ik allerlei maatregelen voor getroffen en dat is het echt niet. Mijn zus zei vandaag dat zij het ook had toen ze zwanger was. Nog meer mensen met dit probleem? En ook een oplossing? Ik word echt helemaal naar van die kriebels de hele dag</p><p> </p><p>groetjes Marloes</p>

Dag Marloes, 
Ik heb ook jeuk op mn rug en onderrug denk zelf ook dat het door de zwangerschap komt ik ben zelf nu 18 bijna 19 weken. 
Let wel op dat je niet warm doucht en nog een tip heb je hooikoorts? Want het zou best kunnen dat je nieuwe medicijnen wegens de zwangerschap niet goed werken;) 
Soms gebruik ik menthol gel voornamelijk als mijn hooikoorts of andere allergieën heel erg aanwezig zijn. Het verlicht en verkoelt de jeuk. 
Je mag dit gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap en kunt het gewoon bij de drogist of apotheek halen. 
Succes ermee en sterkte. 

Groetjes! 

Yep! Komt door je zwangerschapshormonen.. gekke kwaaltjes kun je krijgen he..
Het hielp bij mij als ik na het douchen bodylotion gebruikte.
Succes :)

Haha ja heb ik ook! Niet te stoppen jeuk op mijn rug en tussen mijn schouderbladen. 

Wat voor mij wel wat helpt is zorgen dat hrt gehydrateert blijft, dus goed blijven insmeren met bodylotion bijvoorbeeld. Ik smeer elke dag mijn hele lichaam in.

Terug
Bovenaan