Zwangerschapskaart

Hoi,

Ik heb hem altijd in mijn portemonee zitten. Altijd goed om hem bij je te hebben, mocht er iets gebeuren en je bent niet in de buurt van de VK dan weet de instantie waar je komt wat je historie is. Met oog op bloed, ontwikkeling kind etc.

Ik moest naar het ziekenhuis want ik had een vleesboom (wist ik toen nog niet) en dan willen ze ook graag de kaart zien. Ook als er wat gebeurt en je kan zelf niets vertellen vind ik het een geruststelling dat ze dan eventueel de kaart zouden vinden.

Groetjes Liesbeth
 
Hallo,
Als er wat is (bv je moet naar het ziekenhuis of gaat op vakantie) kan je die meenemen. Daar staan gegevens op wat belangrijk zou kunnen zijn bij callamiteiten.
Groetjes
 
wees blij als ik het zo hoor zou dat ook wel willen ,bij mij wordt alles in de computer gedaan
marijke 28 okt

leuke reacties he je durft toch nix meer te vragen?
 
Er zitten hier blijkbaar enorm domme of gefrustreerde mensen op het forum die er lol in hebben om zo vervelend mogelijk op alle vragen te antwoorden. Mijn suggesties: Laten we die mensen gewoon negeren en ons er vooral niet meer aan storen, dan gaat de lol er misschien wel een keertje af.
Ik vraag me bij zulke mensen wel af als ze zich zo gedragen, hoe geschikt ze dan zijn om straks een klein mensje op te voeden, maar goed ...

Groetjes,
Lisa.
 
Terug
Bovenaan