Zwangerschapsketting zonder belletje

<p>Hee allemaal, nu mijn buikje zichtbaar wordt vind ik het leuk om een zwangerschapsballetje te dragen. Maar ze maken allemaal geluid, daar word ik gek van. Bestaan er ook zonder geluid? Zo ja heb je dan ook een linkje voor me? Dankjewel!!!</p>

Hoi,
Het idee van zo’n ding is dat je baby het belletje hoort. Dus zonder belletje zijn ze er denk ik niet. Zoals jij er gek van wordt, kan dat ook voor je kindje gelden. Schijnt dat het ze kan verstoren in hun slaapjes. Dus fijn als je er toch een zonder belletje vindt. 
Groetjes

Hallo,
Misschien kan je bij een juwelier het belletje eruit laten halen of 1 laten maken (denk dat dat wel wat kost maar dan is het precies zoals jij dat wilt en super persoonlijk)
Ik zou het zo verder niet weten..
Weet wel dat die belletjes eigenlijk horen zodat je baby het kan horen en dan kan je de ketting na de geboorte gebruiken om een vertrouwd gevoel te creëren bij je kindje.
Succes met je zoektocht!

Dankjulliewel voor de reacties. Ze bestaan inderdaad niet zonder belletje maar ik heb een webshop gevonden die een belletje wat niet belt (fabrieksfout) tegen alleen verzendkosten gaat versturen. Echt super lief!! Helemaal blij mee ? ..... en toch denk ik dat de balletjes zonder belletje ook goed zouden verkopen omdat veel mensen ze wel leuk vinden maar bang zijn voor stuitligging enzo (heb ik veel gelezen op forums opzoek naar mijn balletje zonder belletje hihi) ik ben er in ieder geval blij mee!! 

Terug
Bovenaan