Zwangerschapsklachten?

<p>Hoi,</p><p>Ik zit een beetje in dubio. In juni ben ik gestopt met de pil. De eerste 2 maanden ben ik niet ongesteld geworden en sindsdien heb ik meestal een cyclus tussen de 24 en 35 dagen. Niet heel regelmatig maar toch. Nu zou ik eigelijk afgelopen week ergens ongesteld moeten worden maar dat ben ik nog niet geworden. Ik test wel de hele tijd negatief. Ik heb sinds twee weken wel menstruatie klachten zoals wat krampen, rugpijn, soms hoofdpijn, beetje gevoelige borsten en moe. Zijn er mensen die hetzelfde hadden en pas laat positief testte? Ik vind het namelijk nogal verwarrend… ?</p>
 
Helaas kan ik je alleen vertellen dat je lichaam je echt voor de gek kan houden. Ik ben ook sinds het stoppen met de pil regelmatig maar heb ook een keer een week overtijd gehad. Helaas toen niet zwanger. Ik had toen wel geen kwaaltjes, dus misschien kan dat wel even hoop geven? ik zou even afwachten en dan over een aantal dagen nogmaals testen. Ik duim voor je dat je toch zwanger bent!!
 
Wanneer zou je voorbij die 35 dagen zijn? Ik zou dan even erna nog eens testen.

Je lichaam houdt je soms ook gewoon voor de gek.
 
Ja, ik kan me ook aansluiten bij de rest. Je lichaam kan je naar voor de gek houden en zwangerschapsklachten en menstruatieklachten lijken erg op elkaar. Als je negatief test, zou ik ervan uitgaan dat je (nu) niet zwanger bent. Ik zou om de week testen tot je ongesteld bent. Het zou natuurlijk nog kunnen dat je ovulatie laat was en dat de test daarom te vroeg was.
 
Terug
Bovenaan