Zwangerschapskleding in grote maten gezocht

Hoi meiden,

Ik ben nog maar net begonnen met mijn zwangerschap (8 weken) en zit nu al met een groot probleem..... MIJN KLEDING..... voor de komende maanden....

Het zit nl. zo..... Ik heb kledingmaat 52/54 op mijn benen en buik en vban shirts boven 48/50 Ik weeg natuurlijk veels te veel nog 118 kilo nu, maar sta al een behoorlijke periode door diverse omstandigheden hiervoor onder doktorscontrole. Dat ik dikker zal gaan worden tijdens de zwangerscap is een feit, hoeveel kilo's dat hangt af van het volgen van mijn dieet en of ik ook tijdens deze zwangerschap na 4 maanden nog mobiel genoeg zal zijn, daar ik 9 jaar geleden 2 jaar door de zwangerschap niet goed heb kunnen lopen.

Shoppen zal voor mij heel gemakkelijk straks gaan..... Nl. geen ene winkel verkoopt zwangerschapskleding boven de maat 48...... en om nu over te gaan naar broeken in de maten 56 en 60 ..... dan kloppen de verhoudingen helemaal niet meer en ben ik een hobbezak voor mijn gevoel.

De vraag? Wie weet waar je zwangerschapskleding kan krijgen/kopen/laten maken voor boven de maat 52 en welke er ook modieus er uit zien.

Hopelijk weten jullie een oplossing......

Hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik weet wel een winkeltje in Tilburg wat voor een habbekrats positiebroeken en -rokken verkoopt, ook in grote maten. Het probleem bij dat winkeltje is, dat je geluk moet hebben. De ene dag hangt er van alles, de andere dag is er niets. Ik zelf moest in maat 40 kopen, elke dag terug dus, omdat het vaak uitverkocht was.Verder moet je goed kijken, omdat er vaak afkeur bij zit. Ik weet niet waar jij woont, als je in de buurt woont zal ik de naam en het adres van het winkeltje opzoeken.
Patricia 31+4    

Hoi Crisgabrie,

Het is geen winkel, maar tegenwoordig zie je steeds meer van die kleine zaakjes waar ze kleding voor je kunnen verstellen, misschien zijn ze ook wel handig genoeg om iets nieuws voor je in elkaar te stikken. Ik heb inderdaad ook niet veel mode gezien voor grote(re) maten.

Heel veel succes toegewenst,

Roebertha

Lastig is dat he. Ik ben zelf altijd net te klein voor de kleinste maatjes, dus dat is weer het andere probleem. Ik heb even voor je gegoogled en heb het volgende gevonden:
http://www.lisz.nl/

Ze hebben niet zo heel veen positiekleding, maar wel gewone zwarte broeken en wat truitjes zag ik al.

http://www.mama2b.nl/

http://www.mooiverpakt.nl/

Succes ermee!!

groetjes Danique
32w2d

Hoi Hoi,

Dit onderwerp is al eens vaker besproken op dit forum, misschien kun je het met wat zoeken nog terugvinden. Anders kun je misschien door een naaister je eigen broeken laten verbouwen door er voorin elastiek in te laten zetten en in de band knoopsgaten elastiek.   Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

O, ja en natuurlijk nog proficiat.

Groetjes Anja
18 weken en 3 dagen

Hoi, als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Ikzelf heb ook maat 50 in de broeken, en dat was heel moeilijk om passende kleding te vinden. Op ebay kun je met een beetje geluk slagen. Je moet eerst bij dames en dan bij zwangerschap kijken. Heb er zelf gelukkig een broek kunnen uithalen. Hopelijk kom je zoveel niet bij tijdens de zwangerschap, dat is erg ongemakkelijk voor jezelf. Vanaf het begin heb ik me aangewend om fruit te eten als ik zin in iets had, of rauwe groente deed het ook goed. Let ook op dat je genoeg water drinkt, of bv een schaaltje magere yoghurt is ook lekker. Zelf ben ik nu 40w1d zwanger en pas 2 kg aangekomen. Is wel een prettig idee. De vorige zwangerschappen ben ik 16 kg aangekomen. Nu pas ik nog in mijn eigen shirts, alleen die broeken is een probleem. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe, groetjes Wendy

Hey ik heb zelf ook maat 48 en was ook moeilijk om goede broeken en zo te zoeken maar nu heb je hier in den bosch miss etam op de helft heuvel daar heb ik 2 broeken voor 10 euro gekocht en ze zitten super lekker en ook zijn ze nog te ruim en tog is het maar 48 en ik koop ook gewoon jogging broeken die zijn ok in   maar d8 is miss een leuke tip voor je en is goed koop nu want de herfst mode komt binnen ook spijkerbroeken hebben ze daar special voor zwangeren als je niej te ver woon is het zeker de moeite waar om te kijken vind ik   groetjes carola 15 weken

Hi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik had bij de laatste zwangerschap mt 48 en ik kon prima slagen bij de Promiss (Utrecht). Ik weet niet tot hoever de maten ze hadden een grote collectie. De kleding was modern, goed te combineren en ook nog heel betaalbaar.

Suc6!

Terug
Bovenaan