A
Anoniem
Guest
Ik weet niet of het mag op dit forum, maar in mijn omgeving is niemand aan wie ik het door kan verkopen en de kleding is nog zo goed dat ik zomaar wegdoen zonde vind. Mijn baby is er inmiddels (6 weken nu!!) en ik pas het niet meer.
Dus heb ik te koop: zwangerschapskleding in maat 38 / maat M, ongeveer 3 maanden gedragen, in zeer goede staat. Alles afgelopen seizoen gekocht dus nog hardstikke hip. Ik heb ook foto's van de kleding, laat me even weten wanneer je die wilt zien! Ik wil alles graag in 1 keer verkopen, zelf denk ik dat 50 euro voor alles samen redelijk is. Laat maar weten als je interesse hebt!!
Dit wil ik graag kwijt :
- spijkerbroek Mama Licious (tricot buikband)
- spijkerbroek H&M (tricot buikband)
- tricot zwarte broek H&M (buikband van dezelfde stof, dus ook goed te dragen met 'normale shirts)'
- zwart shirt Queen Mum (met V-hals)
- blauw shirt H&M (ribje, met knoopjes bij de hals)
- rood shirt H&M (met gerimpelde taille)
- grijs shirt H&M (simpel, sportief)
- zwart jurkje We (ideaal tijdens je zwangerschap door de band net onder jeborsten komt je buik mooi uit!)
Groetjes
Dus heb ik te koop: zwangerschapskleding in maat 38 / maat M, ongeveer 3 maanden gedragen, in zeer goede staat. Alles afgelopen seizoen gekocht dus nog hardstikke hip. Ik heb ook foto's van de kleding, laat me even weten wanneer je die wilt zien! Ik wil alles graag in 1 keer verkopen, zelf denk ik dat 50 euro voor alles samen redelijk is. Laat maar weten als je interesse hebt!!
Dit wil ik graag kwijt :
- spijkerbroek Mama Licious (tricot buikband)
- spijkerbroek H&M (tricot buikband)
- tricot zwarte broek H&M (buikband van dezelfde stof, dus ook goed te dragen met 'normale shirts)'
- zwart shirt Queen Mum (met V-hals)
- blauw shirt H&M (ribje, met knoopjes bij de hals)
- rood shirt H&M (met gerimpelde taille)
- grijs shirt H&M (simpel, sportief)
- zwart jurkje We (ideaal tijdens je zwangerschap door de band net onder jeborsten komt je buik mooi uit!)
Groetjes