Zwangerschapskleding tijdens de laatste weken

Hoi allemaal,

Wie herkent zich hierin:

Mijn buik is zeker niet klein en hangt bij wijze van spreken tussen mijn knieën zo laag zit hij. Weken geleden heb ik twee t-shirtjes (nou ja, 'tjes'!) gekocht voor de warme dagen. Omdat ik van de vorige zwangerschap weet dat ik een vrij grote buik heb / krijg, had ik ze al een maat groter meegenomen dan op dat moment nodig was. (Twee maten groter dan mijn normale maat - het leken wel tenten hahahaha!)

Inmiddels zitten ze op zich erg goed (was dus een wijze actie), alleen..... Ze zijn nu alweer te kort!!!! Ik heb twee broeken en twee rokken met van die elastische inzet-stukken (iets anders kan ik ook gewoon niet (meer)  aan), maar je kunt nu dus die inzetstukken gewoon eronderuit zien piepen!

Herkennen jullie dit? Hoe lossen jullie dit op? Nog grotere shirts halen, of allemaal buikbanden (die zitten wel warm trouwens).... Of laten jullie het maar zo (ach nog maar ca. 10 weken...)?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!!!

Groetjes,
Tess

Ik ga dat nu hetzelfde oplossen als 2 jaar geleden. Hempjes met spaghetti-bandjes. Het moeten natuurlijk wel hempjes zijn die goed rekken. Deze doe ik een stukje voorbij het inzet stuk en de rest van de bovenkant sla ik over het inzetstuk heen de broek in. Snap je wat ik bedoel?  Ik gebruik dus eigenlijk die hempjes als een soort buikband. Het effect is hetzelfde plus de hempjes zijn niet zo dik, dus niet zo warm.

Groetjes,
Leeuwtje

Ik vind die inzet stukken ook zo lelijk en ze beginnen al zo laag, dus die zie je al gauw als je een shirt aan hebt. Ik doe idd. dan wel eens een buikband (wat idd warm kan zijn, dus zo'n hempje is niet zo'n gek idee, bedankt!).
Gelukkig heb ik de meeste heupbroeken die ik omhoog moet houden met een riem. Zit bij mij tot nu toe nog lekker, maar zal blij zijn als ik weer mijn eigen kleren aankan. Maar dat duurt nog wel even.
Succes
Gr. Mamajo (29 wkn zwanger van nr. 2)

Ik heb hemdjes gekocht van mamalicious. Die zijn extra lang en hebben een "buikje"
Ze zijn van lekker zittend dun stof en je voelt ze bijna niet. Volgens mij heb ik er een euro of 15 voor betaald. Ik nog altijd mijn eigen broeken aan (heupmodel) want mijn buik zit "hoog", dus ik heb nog geen positiebroeken aangeschaft, maar ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat ik de broeken met die tricotbanden bovenaan niet lekker vond zitten en van buikbanden ben ik ook geen fan ;-)

hoi hoi

ik heb van de week 4 shirtjes gekocht bij de c&a soort babydolls. die zijn wijder rond de buik en rond de boezem wat strakker. ze zijn wat langer. en hoef geen extra grote maat te kopen. daarbij waren ze 10,00/12,00euro per stuk.
Ik heb precies hetzelde probleem. net als de eerste hangt mijn buik erg naar voren maar laag. bij de eerste loste ik het op met buikbanden. maar idd die zijn erg warm.
ik ben erg blij met mijn shirtjes, want ik kan ze na de zwangerschap ook gewoon nog aan. want het is geen positiekleding.
ms mode heeft ook wel van dat soorst shirtjes. ik moet nog acht weken dus hiermee kom ik de rest van mijn zwangerschap wel mee door.
gewoon ff gaan kijken.

quote: dian26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2008 15:10:19'));

hoi hoi

ik heb van de week 4 shirtjes gekocht bij de c&a soort babydolls. die zijn wijder rond de buik en rond de boezem wat strakker. ze zijn wat langer. en hoef geen extra grote maat te kopen. daarbij waren ze 10,00/12,00euro per stuk.
Ik heb precies hetzelde probleem. net als de eerste hangt mijn buik erg naar voren maar laag. bij de eerste loste ik het op met buikbanden. maar idd die zijn erg warm.
ik ben erg blij met mijn shirtjes, want ik kan ze na de zwangerschap ook gewoon nog aan. want het is geen positiekleding.
ms mode heeft ook wel van dat soorst shirtjes. ik moet nog acht weken dus hiermee kom ik de rest van mijn zwangerschap wel mee door.
gewoon ff gaan kijken.  
ps ze zijn nog in de mode ook hihi.

Hoi   hoi,

ik weet niet of je van die hempjes in huis hebt met van die spagetti bandjes.
Maar die kunnen ook goed doorgaan voor een buikband. De bandjes kan je eventueel
onder de band van je bh doen.

Groetjes Nance

Stretch-zomerjurkjes zitten ook heerlijk met dit warme weer  en bedekken zeker je buik! Kunnen evt. ook nog boven een broek. En die kun je ook na de zwangerschap nog aan. Vind ik zelf belangrijkomdat ik niet van plan ben om voor 9 weken een complete garderobe aan te schaffen.

Terug
Bovenaan